Mars 2018

jeg venter på mensen slik at jeg kommer i gang med neste innsett i naturlig syklus (fryseforsøk). Har bare ett på frys og det blir innsett nr 4 så jeg håper det endelig skal gå. Har brukt 2 uttak, så føler at det begynner å haste om det skal gå til slutt.
Krysser fingrene for deg[emoji4]
 
Skal teste etter el i morgen tidlig[emoji4]
 
Etter å ha fått bekreftet EL på CD10, etter kontroll på mandag, ville klinikken avbryte forsøket pga tynn slimhinne. Fikk gråte meg til en ny kontroll idag, og den umulige slimhinna har klart det mulige! Den har krypt over minstekravet, og jeg får innsett denne syklusen likevel. Så på fredag 2.mars har jeg time til innsett [emoji173]️

Hvordan er det med resten av gjengen?
 
Blir visst april på meg pga klinikken er stengt i påske. Masse lykke til til dere som skal ha forsøk i mars[emoji4]
 
Etter å ha fått bekreftet EL på CD10, etter kontroll på mandag, ville klinikken avbryte forsøket pga tynn slimhinne. Fikk gråte meg til en ny kontroll idag, og den umulige slimhinna har klart det mulige! Den har krypt over minstekravet, og jeg får innsett denne syklusen likevel. Så på fredag 2.mars har jeg time til innsett [emoji173]️

Hvordan er det med resten av gjengen?
Ååå så bra! Lykke til med innsett!
Jeg tester fortsatt etter el. Er på dag 14 i dag. Innsett blir nok ikke før mandag her.
Blir visst april på meg pga klinikken er stengt i påske. Masse lykke til til dere som skal ha forsøk i mars[emoji4]
 
Hører nok til her jeg også[emoji4] Skal ha innsett på fredag med en liten blastocyst[emoji4] Håper det er min tur nå snart,begynner å bli lei venting og prøving[emoji849]
 
Hører nok til her jeg også[emoji4] Skal ha innsett på fredag med en liten blastocyst[emoji4] Håper det er min tur nå snart,begynner å bli lei venting og prøving[emoji849]

Masse lykke til med innsett[emoji173]️ fersk eller frys?
Håper vi blir en fin gjeng som får terminspirer i slutten av 2018[emoji173]️
 
Masse lykke til med innsett[emoji173]️ fersk eller frys?
Håper vi blir en fin gjeng som får terminspirer i slutten av 2018[emoji173]️

Takk[emoji4] Det er fryst forsøk[emoji4] Er jo så spennende hver dag om dem ringer eller ikke. Er sp redd for at egget ikke overlever[emoji849] Men siden det har overlevd såpass lenge så går det vel bra håper jeg[emoji85]
Ja vi får håpe på det[emoji4]
 
Takk[emoji4] Det er fryst forsøk[emoji4] Er jo så spennende hver dag om dem ringer eller ikke. Er sp redd for at egget ikke overlever[emoji849] Men siden det har overlevd såpass lenge så går det vel bra håper jeg[emoji85]
Ja vi får håpe på det[emoji4]

Åå, det skjønner jeg er ekstra spennende! Så de tok opp fryst 2-3 dagers egg og dyrker til blasto da?
De tar opp mitt samme dag! Bare en dag igjen nå[emoji173]️[emoji7]
 
Kan jeg meldes på her?:D Vi skal ha innsett i uke 11, styrt syklus med estradot, og progynova vaginalt, skal etter innsett ta fragmin og dobbel dose lutinus [emoji322][emoji23]
 
Hmmm estradot plasteret mitt har løsnet i kantene. Bør jeg bytte det?:/

Mitt løsnet alltid litt i kantene. Men det satt likevel på til jeg skulle bytte. Fikk tips om å sette det ned mot lysken istedet, sitter bedre der[emoji5] lykke til med forsøk. Håper du slipper bivirkninger[emoji4]
 
Mitt løsnet alltid litt i kantene. Men det satt likevel på til jeg skulle bytte. Fikk tips om å sette det ned mot lysken istedet, sitter bedre der[emoji5] lykke til med forsøk. Håper du slipper bivirkninger[emoji4]

Ja jeg synes liksom det virker som den sitter ordentlig på, så da går det sikkert greit! Takk for raskt svar og tips! Skal bytte i morgen så da skal jeg prøve det[emoji1303][emoji1]

Bivirkninger ja:p Så langt kan jeg krysse av for å være skjelven/uro i kroppen og svimmel,så håper indelig ikke det blir stort mer :p
 
Back
Topp