Mars 2017

ba36639d6481a9b5cd747a23ddf1e374.jpg

Testet idag jeg.. CB early.. hmm....
my

Gratulerer så mye...
 
Da er uttaket overstått og jeg fikk ut ca 20 stk +/- husker ikke helt [emoji4] Alt gikk veldig bra og kjente nesten ingenting. Blir totalfrys da grunnet fare for overstimulering men det var jeg jo forberedt på så det går fint. Spent på tlf imorgen [emoji256]
 
Jeg har vært på UL og det så bra ut :) I alle fall 5 fine modne eggfollikler [emoji4] Uttak på onsdag og ovitrellen settes i kveld ! Wihoo, da er jeg snart i gang. Fikk også beskjed i dag at jeg skulle gå på blodfortynnende sprøyter hver dag fra torsdag frem til uke 10 dersom jeg blir gravid. Andre som har gått på det? Eller som vet grunnen hvorfor?
 
Da er uttaket overstått og jeg fikk ut ca 20 stk +/- husker ikke helt [emoji4] Alt gikk veldig bra og kjente nesten ingenting. Blir totalfrys da grunnet fare for overstimulering men det var jeg jo forberedt på så det går fint. Spent på tlf imorgen [emoji256]

For ett resultat! [emoji7] forstår det er lurt med totalfrys, og da er kroppen god og fin for innsett neste gang uten å være proppa full av hormoner. Det blir mange flotte eskimo-babyer også [emoji6]
 
Jeg har vært på UL og det så bra ut :) I alle fall 5 fine modne eggfollikler [emoji4] Uttak på onsdag og ovitrellen settes i kveld ! Wihoo, da er jeg snart i gang. Fikk også beskjed i dag at jeg skulle gå på blodfortynnende sprøyter hver dag fra torsdag frem til uke 10 dersom jeg blir gravid. Andre som har gått på det? Eller som vet grunnen hvorfor?

Så bra! [emoji5] Ikke lenge igjen nå!

Jeg gikk på blodfortynnende den gangen jeg ble litt overstimulert. Det er for å hindre blodpropp.
Vanligvis kan det bli ett problem med overstimulering når det er mer enn 15 eggfolikler, men kan vel bli det med færre follikler også virker det som. Eventuelt kanskje du er spesielt disponibel for blodpropp?

Gav de ingen grunn til deg?
 
Da er uttaket overstått og jeg fikk ut ca 20 stk +/- husker ikke helt [emoji4] Alt gikk veldig bra og kjente nesten ingenting. Blir totalfrys da grunnet fare for overstimulering men det var jeg jo forberedt på så det går fint. Spent på tlf imorgen [emoji256]

Så flott resultat ;) Kjedelig at det ikke blir innsett på deg, men håper du ruger på noen eskimoer om en måned eller to [emoji4]
 
Så bra! [emoji5] Ikke lenge igjen nå!

Jeg gikk på blodfortynnende den gangen jeg ble litt overstimulert. Det er for å hindre blodpropp.
Vanligvis kan det bli ett problem med overstimulering når det er mer enn 15 eggfolikler, men kan vel bli det med færre follikler også virker det som. Eventuelt kanskje du er spesielt disponibel for blodpropp?

Gav de ingen grunn til deg?

Nope, ingen grunn.. har ikke mer en 9 eggfollikler tror jeg så tror ikke det er det. Tror ikke jeg er i faresonen for blodpropp heller. Hmm.. ikke godt å si [emoji13] Får spørre på onsdag [emoji4]
 
Nope, ingen grunn.. har ikke mer en 9 eggfollikler tror jeg så tror ikke det er det. Tror ikke jeg er i faresonen for blodpropp heller. Hmm.. ikke godt å si [emoji13] Får spørre på onsdag [emoji4]

Den gangen jeg ble overstimulert fikk jeg ut 9 egg.
Ble veldig overrasket siden jeg har fått ut 11, 12 og 14 egg hos riksen uten problem, og som sagt er det stort sett mange eggposer som medfører overstimulering.

Hadde lang protokoll på de hos riksen og kort protokoll da jeg ble overstimulert.

Symptomer på overstimulering hos meg var veldig oppblåst mage, tungpusta og vektøkning. De så veske i buken og jeg ble sykemeldt og bedt om å holde meg i ro samt å ta blodfortynnende.

Du får høre på onsdag, håper ikke du er overstimulert [emoji5]
 
Hei alle sammen
Hopper inn her litt sånn på tampen av måneden. Er på mitt første forsøk (hadde ett avbrutt på tampen av fjoråret), og får (forhåpentligvis) innsett av blastocyst i morgen. Godt å endelig ha kommet så langt, får bare håpe det holder helt til mål :)
Gratulerer til de som har testet positivt og lykke til til alle som skal teste positivt i løpet av de neste ukene
 
Altså, eg testa hele døgnet de første dagene eg... (testoman) haha.

Siste tok eg imorres, og den va skikkelig sterk. Mine har alltid vært tydelige då.
Haha, så gøy! Tester imorgen jeg da,med god samvittighet [emoji6]
Strek er jo strek men, hodet blir skrullete uansett [emoji23]
 
Hei alle sammen
Hopper inn her litt sånn på tampen av måneden. Er på mitt første forsøk (hadde ett avbrutt på tampen av fjoråret), og får (forhåpentligvis) innsett av blastocyst i morgen. Godt å endelig ha kommet så langt, får bare håpe det holder helt til mål :)
Gratulerer til de som har testet positivt og lykke til til alle som skal teste positivt i løpet av de neste ukene
Hei! Velkommen! Da må du ha lykke til imorgen [emoji4]
 
Hei alle sammen
Hopper inn her litt sånn på tampen av måneden. Er på mitt første forsøk (hadde ett avbrutt på tampen av fjoråret), og får (forhåpentligvis) innsett av blastocyst i morgen. Godt å endelig ha kommet så langt, får bare håpe det holder helt til mål :)
Gratulerer til de som har testet positivt og lykke til til alle som skal teste positivt i løpet av de neste ukene

Velkommen og lykke til med innsett i morgen [emoji5] [emoji92] hvor hører du til?
 
Hei alle sammen
Hopper inn her litt sånn på tampen av måneden. Er på mitt første forsøk (hadde ett avbrutt på tampen av fjoråret), og får (forhåpentligvis) innsett av blastocyst i morgen. Godt å endelig ha kommet så langt, får bare håpe det holder helt til mål :)
Gratulerer til de som har testet positivt og lykke til til alle som skal teste positivt i løpet av de neste ukene

Lykke til med innsett :)
 
Back
Topp