Mars 2017

Å disse ruge dagene går jammen sakte altså!
 
Forsøket blir trolig avbrutt her :( har mange egg, men de vil ikke vokse. Skal øke dosen med menopur for tredje gang nå i helgen, men dersom det er ingen endring frem til mandag blir det avbrutt. Dag 16 med sprøyter i dag. Noen som har opplevd lignende?
 
Å disse ruge dagene går jammen sakte altså!
Signerer denne!!!!! Var helt sikker på at mensen kom idag, men nei.. kjente jeg ble litt sånn, det kan jo skje det, hvordan reagerer jeg da liksom ? Rugedag 7 og lurer på om jeg holder noen dager til.. føler meg gal [emoji23] så føler med deg!
 
Forsøket blir trolig avbrutt her :( har mange egg, men de vil ikke vokse. Skal øke dosen med menopur for tredje gang nå i helgen, men dersom det er ingen endring frem til mandag blir det avbrutt. Dag 16 med sprøyter i dag. Noen som har opplevd lignende?

Ånei! [emoji17]
Dette var trist lesning... jeg har ingen erfaring med egg som ikke vil vokse, men håper at ny doseøkning vil gjøre susen for deg [emoji171]
 
Var på ul i går etter 11 dager med 300 menopur og må gå videre på 300 til ny ul på fredag. Andre som må ha såpass store doser? Har jo allerede brukt 20 000 på medisiner alene dette forsøket. Har ikke gått på menopur før, men har måttet gå lenger og høynet dosen når eg har gått på gonal-f. tidligere forsøk. Noen som vet hvorfor noen trenger større doser? Håper det ser bra ut på fredag:Heartred

Jeg hadde også 300 ie Menopur daglig denne gangen, mot 175 ie forrige gang (to år siden).. tror det var alder som var hovedgrunnen til at de mente jeg trengte økte doser.
 
Da ser det ut som vi mislykkes, igjen :( hcg på 44 i dag, 15 dpo. Testene blir ikke sterkere heller... Lykke til alle som ruger :)
 
Da ser det ut som vi mislykkes, igjen :( hcg på 44 i dag, 15 dpo. Testene blir ikke sterkere heller... Lykke til alle som ruger :)

Ikke gi opp enda LillyBE[emoji171] Regner med at du skal ta ny hcg for å måle stigningen?
Husk at mange får ikke positiv test før lenge etter 14dpo og er likevel gravide. Hos noen er hcg bare litt treig.
 
Jeg hadde også 300 ie Menopur daglig denne gangen, mot 175 ie forrige gang (to år siden).. tror det var alder som var hovedgrunnen til at de mente jeg trengte økte doser.
Takk for svar. Var på ul i dag og endelig begynte det å se bedre ut, skal ta menopur 300 i dag og i morgen og uttak på tirsdag. Bare tre folliker som har utviklet seg, men forhåpentligvis holder det.
 
Ikke gi opp enda LillyBE[emoji171] Regner med at du skal ta ny hcg for å måle stigningen?
Husk at mange får ikke positiv test før lenge etter 14dpo og er likevel gravide. Hos noen er hcg bare litt treig.

Ja, ny blodprøve på mandag, så da kommer endelig svar. Det kjipe er at testene iallfall ikke har blitt sterkere de siste dagene, dårlig tegn. Men må bare krysse alt vi har :)
 
Ja, ny blodprøve på mandag, så da kommer endelig svar. Det kjipe er at testene iallfall ikke har blitt sterkere de siste dagene, dårlig tegn. Men må bare krysse alt vi har :)

Håper for deg [emoji5][emoji171][emoji92]
 
Jeg var på ny UL igår. Gikk dessverre som jeg fryktet. Alle de små eggposene hadde kommet etter, legen telte totalt 30 stk [emoji32]
Alle var ikke like store men det er fare for overstimulering igjen så jeg får ikke innsett. Må ta Gonapeptyl istedet for Ovitrelle. Er så lei av at jeg aldri får innsett på ferskforsøk [emoji17]
 
Jeg var på ny UL igår. Gikk dessverre som jeg fryktet. Alle de små eggposene hadde kommet etter, legen telte totalt 30 stk [emoji32]
Alle var ikke like store men det er fare for overstimulering igjen så jeg får ikke innsett. Må ta Gonapeptyl istedet for Ovitrelle. Er så lei av at jeg aldri får innsett på ferskforsøk [emoji17]


Har du lang eller kort protokoll då?
 
Dææ, ska si, må vær sykt sensitiv på hormoner du då.! Håper dem får befrukta mange då! Og at dem e av så god kvalitet at du får mange på frys! Skjønne det e kjipt at du ikje får innsett på ferskforsøk da. Men overstimulering e overhodet ikje artig. Hadde mild form når Litja ble til og det var IKKE noe artig... lykke til uansett!
 
Er det vanlig å få vondt i hode og kvalme av menopur eller Cetrotide? Har en hodeverk som har komt og gått den siste uken. I dag er kvalmen også kommet. Føler for å kaste opp, men klarer ikke.
 
Jeg var på ny UL igår. Gikk dessverre som jeg fryktet. Alle de små eggposene hadde kommet etter, legen telte totalt 30 stk [emoji32]
Alle var ikke like store men det er fare for overstimulering igjen så jeg får ikke innsett. Må ta Gonapeptyl istedet for Ovitrelle. Er så lei av at jeg aldri får innsett på ferskforsøk [emoji17]

Uff så utrolig kjip! Har du hatt mange fryseforsøk? Håper du får masse fine embryoer i det minste!
Hvis det kan være en trøst så kan jeg fortelle at jeg til nå har hatt mye mer hellet med meg på fryseforsøk i fht fersk. Har hatt to ferskforsøk, og ikke blitt gravid på noen av dem. Har hatt to fryseforsøk, og blitt gravid på begge (ene resulterte i jenta mi, andre i SA). Så selv om det er utrolig kjipt å måtte vente, så er det ikke umulig å lykkes på frys! <3
 
Ble ruger av 2 egg i dag [emoji5] og fikk 2 i fryseren [emoji92][emoji92] Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet...
 
Back
Topp