Mars 2017

Skjønner deg godt, jeg er livredd. Kanskje du har to der inne?? Hihi! Min test er ca lik din tenker jeg, men jeg satte jo inn blasto så ligger vel i teorien litt foran. Blodprøve på tirsdag?

På st.olavs tar dem ikje blodprøve :shifty:, der godtar dem hjemmetest. Rart om det ska vær to og egentlig siden, eg bare satt inn 1 tenker eg på..
 
På st.olavs tar dem ikje blodprøve :shifty:, der godtar dem hjemmetest. Rart om det ska vær to og egentlig siden, eg bare satt inn 1 tenker eg på..

Hjemmetest er jo i teorien like bra det da :) mange steder de kun bruker det tror jeg...

Ja, det kan skje vet jeg, at det deler seg, men sjansene for det er nok mikroskopiske :) egget festet seg nok bare tidlig!
 
Blir spennende å se. Har egentlig lyst å ringe inn positiv test no eg, te sykehuset. Meeen får vel vente te mandag kanskje. Tar en ny imorgen når eg e ferdig med å sove etter nattvakt tenker eg. E den sterkere så e det jo ingen tvil. Men får vente til mandag uansett..

Lykke til fremover til deg lillyBE. Og til alle dere andre. Mars er mnd vettu.
 
Blir spennende å se. Har egentlig lyst å ringe inn positiv test no eg, te sykehuset. Meeen får vel vente te mandag kanskje. Tar en ny imorgen når eg e ferdig med å sove etter nattvakt tenker eg. E den sterkere så e det jo ingen tvil. Men får vente til mandag uansett..

Lykke til fremover til deg lillyBE. Og til alle dere andre. Mars er mnd vettu.

Haha, samme her! Egentlig lyst til å skrike det ut til hele verden!! Men må drøye litt :p hodepinen og kvalmen har kommet i dag...masse lykke til til deg også, og alle dere andre :) Håper det blir mange fine desemberskatter!!
 
Haha, samme her! Egentlig lyst til å skrike det ut til hele verden!! Men må drøye litt :p hodepinen og kvalmen har kommet i dag...masse lykke til til deg også, og alle dere andre :) Håper det blir mange fine desemberskatter!!


Ja, helt rart.. har ingen symptomer då. Men det hadde eg ikje sist heller. Litt vondt i ryggen bare, meeen det tror eg har mer med at eg satt 12 tima i bil igår... Fra Bergen til Trondheim.. så Jau, meeen vi sier det e pga positiv test.. Hahaha.
 
Så spennende med alt som skjer her nå :) Håper på mange positive graviditetstester.

Jeg tør nesten ikke si det høyt enda, men jeg har testet positivt <3 8 dager etter innsett av blastocyst i dag. Pga 1 SA og 1 kjemisk ila kort tid er jeg mest redd nå men...må prøve å nyte graviditeten, inntil noe annet evnt skjer :) ikke blodprøve før på mandag.

Der er testen min fra no kl 12.30. Altså, ikje tatt på morgenurin og derfor ikje konsentrert. Meeen den e vel gjerne positiv lell. Satt inn 2 dagers på tirsdag i forrige uke, så blir vel 8 dager siden. Skal ta en digital på lørdag har eg bestemt meg for.

Så fantastisk å komme inn her i dag! Gratulerer så mye begge to :) Nå må spirene klamre seg fast helt til desember :) krysser fingrene for at flere i denne måneden blir gravide :)
 
Fikk ut 14 egg i dag! [emoji847]
Veldig fornøyd med resultatet.
Så da er det planlagt innsett på lørdag [emoji1360][emoji92]
 
Fikk ut 14 egg i dag! [emoji847]
Veldig fornøyd med resultatet.
Så da er det planlagt innsett på lørdag [emoji1360][emoji92]

Så fantastisk :) håper de fleste blir befruktet og de deler seg rett slik at du får ruge på gullegget og mange på frys! :)
 
Da har jeg vært på UL og det gikk over alt forventning. Var 4 eggfollikler som var 12-14mm og 5 som var 7-9mm. Nå skal jeg begynne på menopur 300ie og så håper jeg at eggposene vokser som de skal. Blir ny UL på mandag og forhåpentligvis uttak på onsdag.
 
Da har jeg vært på UL og det gikk over alt forventning. Var 4 eggfollikler som var 12-14mm og 5 som var 7-9mm. Nå skal jeg begynne på menopur 300ie og så håper jeg at eggposene vokser som de skal. Blir ny UL på mandag og forhåpentligvis uttak på onsdag.

Så bra :D krysser fingrene for uttak på onsdag :)
 
Det der må vel sies å være fin stigning på testene eller? Den på vasken er fra igår, og den med testbakgrunn fra idag...

Nå bare håper eg det holder helt helt inn til desember...
 

Vedlegg

  • IMG_0143.JPG
    IMG_0143.JPG
    72 KB · Visninger: 53
  • IMG_0150.JPG
    IMG_0150.JPG
    734,7 KB · Visninger: 56
Det der må vel sies å være fin stigning på testene eller? Den på vasken er fra igår, og den med testbakgrunn fra idag...

Nå bare håper eg det holder helt helt inn til desember...

Veldig fin stigning :) Så gøy!
 
Så fantastisk :) håper de fleste blir befruktet og de deler seg rett slik at du får ruge på gullegget og mange på frys! :)
Tusen takk [emoji8]

Da har jeg vært på UL og det gikk over alt forventning. Var 4 eggfollikler som var 12-14mm og 5 som var 7-9mm. Nå skal jeg begynne på menopur 300ie og så håper jeg at eggposene vokser som de skal. Blir ny UL på mandag og forhåpentligvis uttak på onsdag.
Fantastisk uttelling! [emoji5] Dette lover bra for egghøstinga [emoji6]
 
Det der må vel sies å være fin stigning på testene eller? Den på vasken er fra igår, og den med testbakgrunn fra idag...

Nå bare håper eg det holder helt helt inn til desember...

Dette ser bra ut Pinnedyret! [emoji171]
 
Fikk ut 14 egg i dag! [emoji847]
Veldig fornøyd med resultatet.
Så da er det planlagt innsett på lørdag [emoji1360][emoji92]
Hurra! For et flott resultat! [emoji1][emoji322]
Og så bra at du får innsett på en lørdag. Hvor er det du holder til?
 
Hurra! For et flott resultat! [emoji1][emoji322]
Og så bra at du får innsett på en lørdag. Hvor er det du holder til?

Tusen takk!! [emoji847]
Holder til på Riksen, men denne gangen er det på Ullevål siden de pusser opp på Riksen.
 
Back
Topp