Mars 2017

Da har jeg vært på UL idag.
12 store egg på 12-14 mm og 12 mindre på 8-9 mm.
Håper de minste ikke kommer etter for da slipper jeg kanskje overstimulering. Ny UL på fredag og mest sannsynlig uttak på mandag [emoji4]
 
Da har jeg vært på UL idag.
12 store egg på 12-14 mm og 12 mindre på 8-9 mm.
Håper de minste ikke kommer etter for da slipper jeg kanskje overstimulering. Ny UL på fredag og mest sannsynlig uttak på mandag [emoji4]
Heia heia![emoji7]
Ja ikke sant? Det jeg også tenkte når jeg fikk summet meg litt [emoji4]
Skvatt litt bare akkurat da. Dette er mitt fjerde forsøk og har heller ikke opplevd det før..
 
Da har jeg vært på UL idag.
12 store egg på 12-14 mm og 12 mindre på 8-9 mm.
Håper de minste ikke kommer etter for da slipper jeg kanskje overstimulering. Ny UL på fredag og mest sannsynlig uttak på mandag [emoji4]

Så mange egg!![emoji7] Håper du slipper overstimulering, men likevel får ut mange perfekte egg [emoji5][emoji92] Ikke lenge til uttak for deg nå!
 
Har tatt el-sprøyta nå, så da er det bare å lene seg tilbake og la eggløsningen skje [emoji12] like spennende hver gang [emoji847][emoji92]
 
Så spennende med alt som skjer her nå :) Håper på mange positive graviditetstester.

Jeg tør nesten ikke si det høyt enda, men jeg har testet positivt <3 8 dager etter innsett av blastocyst i dag. Pga 1 SA og 1 kjemisk ila kort tid er jeg mest redd nå men...må prøve å nyte graviditeten, inntil noe annet evnt skjer :) ikke blodprøve før på mandag.
 
Så spennende med alt som skjer her nå :) Håper på mange positive graviditetstester.

Jeg tør nesten ikke si det høyt enda, men jeg har testet positivt <3 8 dager etter innsett av blastocyst i dag. Pga 1 SA og 1 kjemisk ila kort tid er jeg mest redd nå men...må prøve å nyte graviditeten, inntil noe annet evnt skjer :) ikke blodprøve før på mandag.

Hurra!!! [emoji16][emoji322][emoji171] så fantastisk!!!!
Positiv test er positiv test, så nå ER du gravid vennen og jeg sender masse gratulasjoner [emoji8] Prøv å nyte istedenfor å uroe deg, du bruker bare unødig energi på å være bekymret (selvom jeg vet det er vanskelig å ikke være det).
Nå satser vi på at lille spire klamrer seg fast i 8 mnd til [emoji5] gratulerer!
 
Så spennende med alt som skjer her nå :) Håper på mange positive graviditetstester.

Jeg tør nesten ikke si det høyt enda, men jeg har testet positivt <3 8 dager etter innsett av blastocyst i dag. Pga 1 SA og 1 kjemisk ila kort tid er jeg mest redd nå men...må prøve å nyte graviditeten, inntil noe annet evnt skjer :) ikke blodprøve før på mandag.
Så fantastisk[emoji2][emoji173] Nå skal det gå!!
 
Tusen takk begge to :) å ja, du har så rett! Det er totalt bortkasta å bruke tid på å bekymre seg, det som skjer det skjer uansett, og per NÅ er jeg GRAVID ❤️ Dette er etterlengtet etter 4 negative forsøk...måtte spiren klamre seg fast :)

Nå håper jeg mange andre her inne følger i mine fotspor!!
 
Så spennende med alt som skjer her nå :) Håper på mange positive graviditetstester.

Jeg tør nesten ikke si det høyt enda, men jeg har testet positivt <3 8 dager etter innsett av blastocyst i dag. Pga 1 SA og 1 kjemisk ila kort tid er jeg mest redd nå men...må prøve å nyte graviditeten, inntil noe annet evnt skjer :) ikke blodprøve før på mandag.
Herlig!! Håper denne sitter hele veien :D
 
Tusen takk begge to :) å ja, du har så rett! Det er totalt bortkasta å bruke tid på å bekymre seg, det som skjer det skjer uansett, og per NÅ er jeg GRAVID ❤️ Dette er etterlengtet etter 4 negative forsøk...måtte spiren klamre seg fast :)

Nå håper jeg mange andre her inne følger i mine fotspor!!
Gratulerer så mye :) helt fantastisk, prøv å slapp av med det å nyt tanken på at du er Gravid ikke lett men prøv :)
 
Tusen takk begge to :) å ja, du har så rett! Det er totalt bortkasta å bruke tid på å bekymre seg, det som skjer det skjer uansett, og per NÅ er jeg GRAVID ❤️ Dette er etterlengtet etter 4 negative forsøk...måtte spiren klamre seg fast :)

Nå håper jeg mange andre her inne følger i mine fotspor!!

Gratulerer så mye :Heartred:Heartred:Heartred
Vet hvor vanskelig det er å slappe av og ikke bekymre seg, nesten umulig å få til om en har prøvd lenge.
Men som andre skriver, nå er du gravid! Nyt tiden fremover :Heartred
 
Der er testen min fra no kl 12.30. Altså, ikje tatt på morgenurin og derfor ikje konsentrert. Meeen den e vel gjerne positiv lell. Satt inn 2 dagers på tirsdag i forrige uke, så blir vel 8 dager siden. Skal ta en digital på lørdag har eg bestemt meg for.
 

Vedlegg

  • IMG_0143.JPG
    IMG_0143.JPG
    72 KB · Visninger: 60
Der er testen min fra no kl 12.30. Altså, ikje tatt på morgenurin og derfor ikje konsentrert. Meeen den e vel gjerne positiv lell. Satt inn 2 dagers på tirsdag i forrige uke, så blir vel 8 dager siden. Skal ta en digital på lørdag har eg bestemt meg for.

Denne er da knall positiv?? Jeg kan ikke skjønne annet iallfall :) Herregud, klaff for oss begge to? Tirsdag var tydeligvis en lykkedag for innsett <3

Tusen takk for gratulasjoner. Må jo bare prøve å nyte ja. Dette har vi venta lenge på :)
 
Der er testen min fra no kl 12.30. Altså, ikje tatt på morgenurin og derfor ikje konsentrert. Meeen den e vel gjerne positiv lell. Satt inn 2 dagers på tirsdag i forrige uke, så blir vel 8 dager siden. Skal ta en digital på lørdag har eg bestemt meg for.

Den er veldig positiv ja, gratulerer så mye!!! :)
 
Var på ul i går etter 11 dager med 300 menopur og må gå videre på 300 til ny ul på fredag. Andre som må ha såpass store doser? Har jo allerede brukt 20 000 på medisiner alene dette forsøket. Har ikke gått på menopur før, men har måttet gå lenger og høynet dosen når eg har gått på gonal-f. tidligere forsøk. Noen som vet hvorfor noen trenger større doser? Håper det ser bra ut på fredag:Heartred
 
Denne er da knall positiv?? Jeg kan ikke skjønne annet iallfall :) Herregud, klaff for oss begge to? Tirsdag var tydeligvis en lykkedag for innsett <3

Tusen takk for gratulasjoner. Må jo bare prøve å nyte ja. Dette har vi venta lenge på :)


Ja, tirsdag va tydeligvis dagen gitt :)xsmile9 men klarer ikje helt å slippe gleden løs endå då. Synes på en måte det va rart den va SÅ positiv på ukonsentrert urin 6 dager FØR testdato. :wideyed:Men man må jo bare nyte så lenge man kan tenker eg :D
 
Ja, tirsdag va tydeligvis dagen gitt :)xsmile9 men klarer ikje helt å slippe gleden løs endå då. Synes på en måte det va rart den va SÅ positiv på ukonsentrert urin 6 dager FØR testdato. :wideyed:Men man må jo bare nyte så lenge man kan tenker eg :D

Skjønner deg godt, jeg er livredd. Kanskje du har to der inne?? Hihi! Min test er ca lik din tenker jeg, men jeg satte jo inn blasto så ligger vel i teorien litt foran. Blodprøve på tirsdag?
 
Så spennende med alt som skjer her nå :) Håper på mange positive graviditetstester.

Jeg tør nesten ikke si det høyt enda, men jeg har testet positivt <3 8 dager etter innsett av blastocyst i dag. Pga 1 SA og 1 kjemisk ila kort tid er jeg mest redd nå men...må prøve å nyte graviditeten, inntil noe annet evnt skjer :) ikke blodprøve før på mandag.
[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]
 
Back
Topp