Mars 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Hvordan vet jeg om jeg har fått tilgang?
 
I første omgang må dere søke om tilgang (og bli godkjent).
Deretter ser dere om dere har fått tilgang ved at dere får et banner under profilbildet deres og den skjulte gruppen dukker opp på toppen av terminforum-siden.

:)
 
I første omgang må dere søke om tilgang (og bli godkjent).
Deretter ser dere om dere har fått tilgang ved at dere får et banner under profilbildet deres og den skjulte gruppen dukker opp på toppen av terminforum-siden.

:)
Bruker bare app - jeg ser ingen banner:)


♡02.03.2015♡
 
Jeg har forsøkt å få tilgang til skjult forum, men vet ikke om jeg gjør det feil.... Hvordan skriver jeg pm til ansvarlig? Gikk inn å startet samtale til ho som står ansvarlig, men vet ikke om det var riktig måte å gjøre det på:p er så dårlig på sånt her:p
 
Har jeg fått tilgang? Finner det fortsatt ingen steder i appen! Har logga inn og ut og :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vet jeg er kvalifisert og har skrevet Til den ansvarlige og logget inn/ut men fortsatt ingenting..


Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
 
vil og få tilgang til den hemmelige gruppen =)
 
feilpost
 
Hei, kan dere legge meg til. Sendt en pm, men ingenting har skjedd.
Gjorde jeg det feil??? :)
 
Hvor lang tid tar det? Har blitt godkjent for mange timer siden, men fortsatt ingenting....
 
Jeg gleder meg til å kunne bli medlem av forumet med andre som har termin i samme mnd som meg. Virker som en evighet til
 
Sendte pm og skulle få tilgang for ca 3-4 dager siden, men jeg har fortsatt ikke fått banner eller tilgang til skjult forum. Logget inn og ut flere ganger, men det skjer ingen ting.. Har jeg gjort noe feil? eller er det skjedd en glipp?
 
Har sendt melding om tilgang, men kor finner eg gruppa når eg bruker appen?
 
Back
Topp