Markerer dere morsdagen??

Har alltid spist kake, god middag og kjøpt en liten gave eller blomster til mamma. I år blir det min første morsdag, men vi skal ha dåp på søndag, så blir vel ikke så veldig spesiell markering av akkurat morsdagen.
 
Ja, det hører liksom med, da! :) Blir gjerne litt kake og en liten gave, og så reiser vi gjerne på besøk (enten samme dag eller dagen før) til våre mammaer også :)
 
Hjemme var mamma og pappa fast bestemt på at vi ikke skulle feire slike dager, fordi de ville ikke at det skulle være en spesiell dag til det fordi handelsstanden skulle tjene penger. Vi laget jo kort på skole osv da.

Mor til sambo er veldig på at slikt SKAL feires, så der er det stor oppdekking og middag og kaker osv. Jeg synes slikt er kleint, på samme måte som ved jul og valentines og dato for når man ble sammen osv :p Man er liksom tvunget til å kjøpe noe bare fordi.
Men jeg har nå kommet til kompromiss, med at vi kan lage middag og kake og ha det som unnskyldnig bare for familiebesøk, men noe gaver vil jeg ikke ha. Om lille lager en tegning er det egentlig det jeg blir mest glad for :)
 
I år blir min aller første morsdag, så jeg håper sambo gir meg en liten oppmerksomhet i form av blomster, god middag e.l. Jeg har ikke nevnt morsdag med et ord til han, så det spørs vel egebtlig om han husker det:p vi skal også i bursdag til niesa vår samme dagen, så han er troende til å mene at siden jeg får kake i bursdagen så får det være godt nok:hilarious: Min ehen mamma bor langt unna, så hun får blomster levert på døra om hun er hjemme, og så ringer jeg alltid. Sender også en hilsen til svigermor siden sambo aldri gjør det.
 
Har markert den så lenge jeg kan huske. Stor stas med første morsdag som mamma i fjor! Pleier gi kort og blomster til mamma, ofte har vi vært der på kaffebesøk også.
 
Jeg får som regel blomster og tegninger av gutta[emoji7]
Min egen mor får også blomster som regel[emoji2]
 
bare litt.
 
Min mann er bortreist i helga, og dattera mi på to år er for lita til å forstå konseptet morsdag foreløpig. Min mamma er også bortreist. Så her blir det nok lite og ingenting av feiring [emoji6] Men spørs om jeg ikke baker en kake til meg og vesla, aldri feil å ha en god anledning til kake! [emoji39]
 
Back
Topp