Markedsførere, hvor mye har dere i årslønn?

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
Jeg er ansatt som digital markedsfører. Gjør også mye grafisk design. Mistenker at jeg får for lite betalt. Noen som har en lignende jobb dom vil dele hva de har i lønn? Prøver å gjøre litt research før lønnssamtale.
 
Jeg jobber som kommunikasjonsrådgiver og tjener 500 000,- i året før skatt, med 3 års ansiennitet. Har 4-årig relevant høyere utdanning, bor på landet og jobber i offentlig sektor.

Jobbet som junior digital markedsfører en kort periode i 2016, lønna var da 380 000,- per år. Privat sektor.

Kommunkasjonsforeningen har god informasjon om lønnsnivå.
 
Jeg jobber som kommunikasjonsrådgiver og tjener 500 000,- i året før skatt, med 3 års ansiennitet. Har 4-årig relevant høyere utdanning, bor på landet og jobber i offentlig sektor.

Jobbet som junior digital markedsfører en kort periode i 2016, lønna var da 380 000,- per år. Privat sektor.

Kommunkasjonsforeningen har god informasjon om lønnsnivå.
Takk for svar. Har hatt en samtale med sjefen min ang. lønn nå, og han er enig i at jeg tjener for lite. Han sa at det dessverre ikke var så mye mer han kunne gjøre enn å legge inn et godt ord for meg til adm. dir som skal fordele en viss lønnsøkningprosent på de ulike avdelingene 1. juli.

Ymtet frempå at tilsvarende yrker, markedskoordinator etc, hadde en snittlønn på 533.000 i 2017, noe som er en god del mer enn jeg har.

Har 460.000 i dag, og det var startlønnen mi for et år siden. Vet at sjefen er veldig fornøyd med meg, så om jeg tilbys under 500.000 kommer jeg til å si at jeg ikke er fornøyd.
 
Back
Topp