Marked.no vs Kolonial.no

Butikken funker for meg. Selv om jeg bor i 5. Uten heis. Handler «sjæl» av prinsipp[emoji23] men mulig jeg revurderer når Nr 2 kommer
 
Handleriet! Enda litt billigere og de tar også med pant og metall om du har liggende [emoji5]
Kolonial tar også med pant :) vi kjøper (veldig billig) masse store gjennomsiktige panteposer fra dem. Når en pose er full gir vi dem til de som henter, og beløpet blir trukket fra vårt neste kjøp :)

Vi er kjempefornøyde med kolonial!
 
Butikken funker for meg. Selv om jeg bor i 5. Uten heis. Handler «sjæl» av prinsipp[emoji23] men mulig jeg revurderer når Nr 2 kommer

Nå spurte jeg heller ikke om det da. Det kan godt hende du revurderer når hverdagen endrer seg litt ja.

Synes det er helt topp å få levert varer på døra, skulle gjerne hatt det hver uke, for å kunne prioritere tid til viktigere ting:) Men gjør det vanligvis ikke fordi det er billigere å handle selv. Handler som regel en dag i uken på butikken, men nå reiser mannen på jobbreise og jeg blir alene med to barn kan derfor ikke handle etter sengetid og rekker ikke innom butikken før/etter jobb. Og jeg skal ha bursdagsselskap og må bake og vaske og rydde osv til det. I tillegg rekker jeg ikke lage middag etter jobb så må gjøre det dagen før og bare varme opp. Så er det kjøring til og fra fritidsaktiviteter. Ja...da blir det flott å få de ferskvarene jeg ikke kunne handle over en uke i forveien levert på døra :)
 
Veldig fornøyd med kolonial :)
 
Veldig fornøyd med Kolonial jeg og! Jeg brukt det et par år nå. Appen/nettside fungerer veldig bra, og de utvikler stadig nye ting som gjør det enda enklere.

Jeg pleier å ta ukes handelen på torsdag, så får jeg det levert på fredag etter jobb. Betaler med Bank Norwegian kort og da får vi cashpoints.

Hvis noe mangler eller ikke er bra nok så ordner de opp i det med en gang. Det har aldri vært noe problem.

Også tar de med seg panten ja, veldig kjekt! Så får man det trukket neste gang man handler :)

Anbefaler deg avsolutt å teste ut!
 
Back
Topp