Mannfolk

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Vi skal fly med lille i morgen, og når mannen finner ut at lillemann (på 5 mnd) ikke skal ha eget flysete, kommer han med følgende gullkorn:
Så du må sitte og holde ham hele flyturen?


Ja, jeg skal selvsagt holde babyen hele flyturen mens mannen skal få kose seg med mobilen og spise og slappe av. Av og til lurer jeg på om heisen går helt opp, eller om han virkelig føler det sånn, og tenker at jeg og babyen hører sammen. For han viser en veldig trang til å ville "gi meg" babyen når han er ferdig, har stelt ham eller bare skal legge ham fra seg.

Skal love at han skal få holde babyen på flyturen, han også. :p
 
Til tider går den heisen både opp og ned her og :p (hos mannen min)
 
Samme problemet her, løsnet litt nå, men var veldig slik en periode at han alltid ga ungen til meg når han var ferdig med "sin oppgave" med lille [emoji849][emoji849][emoji849]
 
Samme problemet her, løsnet litt nå, men var veldig slik en periode at han alltid ga ungen til meg når han var ferdig med "sin oppgave" med lille [emoji849][emoji849][emoji849]

Har noen venninner som brskriver det samme. Greit de første ukene når de skal puppes mye, men ærlig talt. :p
 
For all del, flink pappa, men det meste dyttes over på meg så fort han er ukomfortabel. Han kan ikke engang organisere besøk av unger fra barnehagen hjem til oss. Som han sa til ei som ville være med jenta vår hjem: "Din mamma må avtale med *vår datters* mamma, ok?"

Disse mannfolk, ja. Blir stadig oppgitt. JEG skal da ikke ha 90% av jobben/ansvaret bare fordi jeg er mamma. :p
 
Vi bestilte bassinet på flyet sist, var veldig praktisk og han likte seg der. Når vi skal ut å fly neste gang får han ta lillegutt han også noe han også er veldig klar over [emoji6] men da bytter vi litt på hvem som er der for storesøster og hvem som har lillegutt så begge for eksempel får spist ifred
 
For all del, flink pappa, men det meste dyttes over på meg så fort han er ukomfortabel. Han kan ikke engang organisere besøk av unger fra barnehagen hjem til oss. Som han sa til ei som ville være med jenta vår hjem: "Din mamma må avtale med *vår datters* mamma, ok?"

Disse mannfolk, ja. Blir stadig oppgitt. JEG skal da ikke ha 90% av jobben/ansvaret bare fordi jeg er mamma. :p

Hehe, spør mamma ja. [emoji30]
 
Vi bestilte bassinet på flyet sist, var veldig praktisk og han likte seg der. Når vi skal ut å fly neste gang får han ta lillegutt han også noe han også er veldig klar over [emoji6] men da bytter vi litt på hvem som er der for storesøster og hvem som har lillegutt så begge for eksempel får spist ifred

Tenker jo det er logisk, det.
Storesøster har reist i forveien med bestemoren sin, så første flyturen får vi bare lille å underholde. Spent på hvordan det blir, :)
 
Tenker jo det er logisk, det.
Storesøster har reist i forveien med bestemoren sin, så første flyturen får vi bare lille å underholde. Spent på hvordan det blir, :)
Satser på at det går bra [emoji4]
Lykke til
 
Takk takk :) lov å håpe det går like bra som med storesøster, første flyturen sov hun gjennom. :p
Ja det får man da håpe på, men kanskje forbrede seg for det verste?

Gikk overraskende bra her på 3 av 4 fly, siste gikk jo forsåvidt og hørte etterpå passasjerer kommentere at han var ganske stille så verst for oss egentlig
 
Ja det får man da håpe på, men kanskje forbrede seg for det verste?

Gikk overraskende bra her på 3 av 4 fly, siste gikk jo forsåvidt og hørte etterpå passasjerer kommentere at han var ganske stille så verst for oss egentlig

Var det fire fly i samme reise? Vi har heldigvis bare én flytur i dag, og så skal vi kjøre en tretimers biltur til flyplassen. Beregner goood tid, så vi evt kan stoppe om det rr behov. Og så vi får ekstra tid på flyplassen. Og veiene her er jo fulle av turister for tida, så man vet jo aldri.
 
Var det fire fly i samme reise? Vi har heldigvis bare én flytur i dag, og så skal vi kjøre en tretimers biltur til flyplassen. Beregner goood tid, så vi evt kan stoppe om det rr behov. Og så vi får ekstra tid på flyplassen. Og veiene her er jo fulle av turister for tida, så man vet jo aldri.
Var to en vei så måtte hjem igjen også [emoji4]

Krysser fingrene for at det blir en fin tur med masse soving
 
Her har jeg heldigvis en som er motsatt, tar henne gjerne med seg overalt! Har henne i bæresele når han klipper gresset osv! Og han både mater og skifter med glede[emoji5]
 
Huff, kjenner til tendensen. Her har min en tendens til å skulle "hjelpe meg" å henge opp klær, "hjelpe meg" å lage middag, "hjelpe meg" med husvasken...

Vet jo at han ikke mener det slik, men jeg synes det er litt komisk hvordan han ordlegger seg.

Det aller verste var når "JEG mistet" spiren. Da ble jeg forbanna på han.
 
Huff, kjenner til tendensen. Her har min en tendens til å skulle "hjelpe meg" å henge opp klær, "hjelpe meg" å lage middag, "hjelpe meg" med husvasken...

Vet jo at han ikke mener det slik, men jeg synes det er litt komisk hvordan han ordlegger seg.

Det aller verste var når "JEG mistet" spiren. Da ble jeg forbanna på han.

Haha, kjempebra at du får så mye hjelp med alt du har å gjøre [emoji83]

Uff, var du som hadde en abort ja, men det var dere som mistet. [emoji22]
 
Back
Topp