Mann med steinansikt

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Noen som har vært i et forhold med noen som ikke uttrykker følelser i særlig grad i en kortere eller lengre periode? Hvor man liksom ikke får noe særlig kontakt eller respons på ting? Hva gjorde dere i så fall? Sitter her litt sånn rådløs etter noen år uten særlig øyekontakt.
 
Høres ikke noe særlig ut.. Dytter litt på denne så du kan få svar og erfaringer. Håper det løser seg så du slipper å ha det slik rundt deg! Mange klemmer:Heartred
 
Kan du forklare litt nærmere hva problemet er?
 
Noen som har vært i et forhold med noen som ikke uttrykker følelser i særlig grad i en kortere eller lengre periode? Hvor man liksom ikke får noe særlig kontakt eller respons på ting? Hva gjorde dere i så fall? Sitter her litt sånn rådløs etter noen år uten særlig øyekontakt.
Hvordan går det med dere? Har det ordnet seg eller er det samme gamle?
 
Kan du forklare litt nærmere hva problemet er?

Mannen min viser svært lite følelser, og gir nesten ikke øyekontakt. Han er liksom litt steinansikt, uttrykksløs... Han snakker lite også. Han har alltid vært litt sånn, men det blir bare verre og verre. Han sier alltid at han er sliten hvis jeg spør om det er noe. Jeg mener han er deprimert, men i så fall har han vært det i mange år. Jeg vurderer å gå fra han, fordi han er så utrolig tung å leve med, og jeg ser ikke hvordan det skal bli bedre. Lurer på om noen har noen erfaringer med lignende situasjoner?
 
Mannen min viser svært lite følelser, og gir nesten ikke øyekontakt. Han er liksom litt steinansikt, uttrykksløs... Han snakker lite også. Han har alltid vært litt sånn, men det blir bare verre og verre. Han sier alltid at han er sliten hvis jeg spør om det er noe. Jeg mener han er deprimert, men i så fall har han vært det i mange år. Jeg vurderer å gå fra han, fordi han er så utrolig tung å leve med, og jeg ser ikke hvordan det skal bli bedre. Lurer på om noen har noen erfaringer med lignende situasjoner?


Har du snakket med ham om det uten å være anklagende?
Har dere prøvd parterapi?
Har du spurt om "feilen" ligger hos deg?
 
Kanskje han er syk eller har en allergi han ikke vet om? Typ. matallergi? Berit Nordstrand har snakket en del om dette. Vitaminmangel, feil kosthold, osv... Er mye som kan gjøre at folk er passive.

Prøv å oppmuntre han til å gå til legen for å sjekke om det er noe fysisk som er grunnen:)
 
Back
Topp