Mange som har vært på kontroll hos jordmor?

Disneymamma

Glad i forumet
Er det mange her som har vært på sin første jordmorkontroll enda? [emoji4]

Jeg skal dit på min første kontroll på onsdag (12+6). Skal samme dag ta blodprøver og til legen. Synes det var koselig å gå til jordmor sist svangerskap så håper det blir bra denne gangen også [emoji4]
 
Jeg har kun vært på første kontroll hos lege igår, og skal ikke der før uke 24 igjen (?), kan ikke huske at det gikk så lang tid mellom sist :p
 
Jeg har kun vært på første kontroll hos lege igår, og skal ikke der før uke 24 igjen (?), kan ikke huske at det gikk så lang tid mellom sist :p

Jeg husker ikke hvordan det var sist gang heller. Hukommelsen fikk seg en knekk under fødselen sist tror jeg [emoji23] Går du bare til lege?
 
Har time til jm første uken i juni. Var hos legen for en uke siden. Skal ikke tilbake til han før etter oul [emoji4]
Håper jm blir bra!
 
Skal om halvannen uke
 
Jeg husker ikke hvordan det var sist gang heller. Hukommelsen fikk seg en knekk under fødselen sist tror jeg [emoji23] Går du bare til lege?
Nei, har lyst å gå annenhver gang egentlig :) men må vel kanskje ta kontakt med jordmor i kommunen selv?
 
Nei, har lyst å gå annenhver gang egentlig :) men må vel kanskje ta kontakt med jordmor i kommunen selv?
Ja du må ta kontakt med jordmor selv[emoji5][emoji5] Du skal 'etter planen' ha en kontroll hos jordmor ca i uke 16 [emoji5][emoji108]
 
Skal til jordmor på mandag og ta blodprøver. Ønsker primært å følges opp av jordmor og går til fastlegen kun for oppfølging av medisiner.
Nå har jeg fått tilbud om å bli fulgt opp av jordmor ved sykehuset pga må følge tett med på blodtrykket blant annet.
Så dette svangerskapet har jeg valgt det :)
 
Skal til legen på mandag, og jordmor i uke 24 (august) :)
 
Skal til legen neste uke, og bestiller meg time til jm etter å ha vært på ul tenker jeg:) sist gang var første jm time her i uke 24, så stresser ikke med det enda:)
 
Jeg har vært hos legen og tatt blodprøver. Da var jeg vell mellom uke 7-8. Så skal jeg til jordmor på tirsdag, da er jeg 12+4 [emoji16]
 
Fekk ikkje time hjå fastlegen før 16. Juni, er då 14+2. Burde eg tatt kontakt med jordmor og prøve å få ein time der før? Er det viktig å få det gjort tidlig? Fødte 25+3 sist og føler for ekstra oppfølging mtp måling av livmorhals og slikt.
 
Man skal vel ta blodprøver relativt tidlig i svangerskapet. Legen jeg var hos mente jeg skulle ta i mellom uke 12-14. Jeg vil være 12+6 når jeg tar blodprøvene.
 
Back
Topp