Mange fra Trondheim??

Pott

Første møte med forumet
Er det mange her som bor i Trondheim? Evt noen som vet om det finnes mammagrupper/trillegrupper osv i byen, der jenter som har eller venter barn møtes og blir kjent?:) 
Jeg er gravid student, og føler ikke det er så mange av 'oss'? Skulle så gjerne kommet i kontakt med andre småbarnsmødre/kommende mødre, for å få en fot innenfor et annet miljø enn bare studentmiljøet, om dere skjønner:)

Marita..
 
Jeg er fra Trondheim! Vi i novembergjengen må jo få til et treff etterhvert! :) Så får du jo barselgruppe gjennom helsestasjonen etter babyen har kommet :) Hvor i byen bor du da? :)
 
Vært koselig om novembergjengen møttes :-) Rosten helsestasjon har ikke barseltreff ordning, dessverre. Hadde derfor vært fint å komme i kontakt med andre novembermammaer :-)
 
Jeg bor også i Trondheim :) Nærmere bestemt Ranheim. Hadde vært morro å møtt flere i samme situasjon. Så jeg henger med på denne! :)
 
Bor også i Trondheim 
 
Arti. Nå bor jeg i Osloveien, men det blir flytting iløpet av høsten. Det er et par grupper på facebook også, som jeg synes det er lettere å henge med på. Novembermamma 2012, og Gravid trondheim 2012, hvis dere ikke allerede er medlem der:) 
 
Jeg bor i Skaun, men er jo i Trondheim hele tiden..
Vi har jo snakket lenge om å få til et treff i Trøndelag, bare at folk må komme seg hjem fra ferie først. Jeg er ihvertfall med når som helst :)
 
Back
Topp