Mancave

M

Mancave

Guest
Vi har noen diskusjoner pågående i huset og jeg trenger noen synspunkt

Vi har tre soverom til overs i huset og vi er uenige om hva to av rommene skal brukes til. Det første rommet har vi gjort om til lekerom til ungene. Rom nr to mener gubben at vi skal gjøre om til kontor og rom nr tre til mancave. Jeg mener vi kan ha kontor og treningsrom. Kjenner jeg blir irritert over at han skal ha et eget rom som ingen andre kan få bruke...
 
Dere får splitte rommet i to. Så har han en liten mannehule og du en hobbykrok eller kvinnehule for dere selv. Det går forsåvidt an å lage kontor/treningsrom i ett ved smarte løsninger da? Hadde selv blitt irritert over mancave planer. Da skal jeg være med på moroa! [emoji14]
 
Har du spurt hvorfor han føler han trenger et rom som er bare sitt?
Hadde han gått med på det om du ville gjøre det andre rommet til "womancave?"
 
Hva med hvert deres rom? Broren til mannen og samboeren hat sine egne rom. Han har gjesterom/ spillrom og hu har syrom. De er barnløse men har enda 3 rom å ta av. Så det ene er gjesterom og de to siste må pusses opp før de kan brukes
 
Min har også laget seg en "mancave" men den har endt opp i å bli roterom :p
 
Vi vil ha mancave begge to :) mest fordi det er praktisk å ha et eget rom til alle gadgetene hans. Rommet fungerer som kontor og gjesterom i tillegg.
 
Back
Topp