Mammatabber/Husmortabber

Ikke i bruk

Forumet er livet
Snapchat-1553441943.jpg

Litt irritert på meg selv nå kjenner jeg. Skulle jo betale noen regninger i dag.

Har du noen tabber å dele? Vis gjerne bilder.

Og husk å følg forumet på snap: babyverdenforum. Del gjerne med dine venner :)
 
Huff da ^^
Jeg kommer ikke på noen I farten, men det er helt sikkert noen ^^
 
Jeg helte vann i pulverbeholderen på babybrezza. Måtte kaste alt pulver og vaske hele greia.. [emoji34]
 
Kjøpte ny , HVIT og litt dyr kjole, skulle vaske den og glemte / så ikke at en av ungenes røde truse lå igjen i vaskemaskinen .... Gøy å ta ut en babyrosa kjole :wtf:
 
Jeg blødde gjennom stilongs og tights i går og skulle sette på en maskin med undertøy til mannen. Slengte inn tightsen, og glemte å ta ut stilongsen fra tightsen så jeg vasket stilongs på 60 grader med vanlig vaskemiddel. Den har fått litt merkelig tekstur nå:grumpy:
 
Jeg satte på kaffemaskinen og glemte å sette kopp under. Skjønte ikke hva som var feil og ble stående å se på at halve kaffien rant ut over kjøkkenbenken:hilarious: har ellers prøvd klassikeren med å åpne husdøra med bilnøkkelen x 7-8 trykk på åpneknappen før hodet klikka på plass. Oog så bakte jeg julekjekeks her om dagen, og har på mystisk vis dobla melmengden, men ikke resten. Don't bake and ammetåke:hilarious::hilarious:
 
I dag fikk jeg nesten helt fnatt!! Skulle ikke vært mulig å ha så idiotisk uflaks.. Er nok fordi jeg er veldig surrete for tiden.
Vel, hadde to nye kodebrikker som jeg fikk av ny bank i sommer. Jeg skulle bare hatt en, men dama i banken hadde bestilt feil så jeg fikk to. Testet begge to, ene sa at personnummeret mitt var ugyldig, den andre ble sperret fordi jeg tastet feil kode. Vel, da måtte jeg i banken.
Kler på meg og durer ut.. Bilen.. nei, helt død! Sånn skikkelig musestille og ikke en lyd når jeg drar om nøkkelen. Velvel, da tar jeg bussen.
Halvveis ned bakken kommer på jeg har glemt kodebrikkene, løper opp igjen å henter dem. På vei ned igjen, kom på at jeg glemte lommeboken, ser da at bussen kjører, tusler opp igjen for å hente lommeboken. Rusler til bussholdeplassen og venter 5 min på neste buss. Sender litt snap til dere i mellomtiden :p Skal betale på bussen, shit, kortet mitt ligger hjemme (ungen brukte det i går og la det ikke tilbake i lommeboken), jaja, jeg har en krølla femtilapp ett sted..
Kommer meg til banken, står en evighet i kø, har 5 kroner igjen i lommeboken og skal møte ei venninne på cafè pluss ta bussen hjem. Tenker at jeg er jo i banken så det ordner seg...
Neida, bruker 45 minutter på å fikse opp ny kodebrikke for systemet er nede. Får ikke ut kontanter for banken har ikke kontanter lenger (hørt noe så dumt) og ender opp med å må ringe noen som kan kjøre meg hjem for jeg har hverken råd til cafèbesøk eller bussen hjem for en femmer... :p Herlig!!

Sånn kan det gå! Nå har jeg hvertfall fått ladet opp batteriet på bilen, og svidd to brett med lussekatter, gått tur med hunden til mamma og nettmøte er snart ferdig. Senga kaller! I morgen må jo bare bli mye mye bedre! :D
 
Skulle riste flaska med morsmelkerstatning, hadde glemt å sette igjen toppa!
Ikke artig å stå midt på natten å vaske vegg å gulv..
 
Skulle riste flaska med morsmelkerstatning, hadde glemt å sette igjen toppa!
Ikke artig å stå midt på natten å vaske vegg å gulv..
Jeg har gjort noe liknende med iskaffe. Gubben hadde ristet den, tatt en slurk og rukket den til meg. Fjern som jeg var så tenkte jeg riste den, og vi fikk iskaffe overalt i stua :gen045 nå krever han øyekontakt av meg mens han gir meg den og forteller høyt og tydelig at den er åpen.
 
Gjør vel flere om dagen så umulig å huske( vil ikke huske det).
 
Måtte lage kaffe 4 ganger for å få det rett (kaffekanne, moccamaster).
At det går an.. først glemmer jeg drypp knappen, så bretter kaffefilteret seg, også var det den knappen igjen [emoji35]
 
I dag fikk jeg nesten helt fnatt!! Skulle ikke vært mulig å ha så idiotisk uflaks.. Er nok fordi jeg er veldig surrete for tiden.
Vel, hadde to nye kodebrikker som jeg fikk av ny bank i sommer. Jeg skulle bare hatt en, men dama i banken hadde bestilt feil så jeg fikk to. Testet begge to, ene sa at personnummeret mitt var ugyldig, den andre ble sperret fordi jeg tastet feil kode. Vel, da måtte jeg i banken.
Kler på meg og durer ut.. Bilen.. nei, helt død! Sånn skikkelig musestille og ikke en lyd når jeg drar om nøkkelen. Velvel, da tar jeg bussen.
Halvveis ned bakken kommer på jeg har glemt kodebrikkene, løper opp igjen å henter dem. På vei ned igjen, kom på at jeg glemte lommeboken, ser da at bussen kjører, tusler opp igjen for å hente lommeboken. Rusler til bussholdeplassen og venter 5 min på neste buss. Sender litt snap til dere i mellomtiden :p Skal betale på bussen, shit, kortet mitt ligger hjemme (ungen brukte det i går og la det ikke tilbake i lommeboken), jaja, jeg har en krølla femtilapp ett sted..
Kommer meg til banken, står en evighet i kø, har 5 kroner igjen i lommeboken og skal møte ei venninne på cafè pluss ta bussen hjem. Tenker at jeg er jo i banken så det ordner seg...
Neida, bruker 45 minutter på å fikse opp ny kodebrikke for systemet er nede. Får ikke ut kontanter for banken har ikke kontanter lenger (hørt noe så dumt) og ender opp med å må ringe noen som kan kjøre meg hjem for jeg har hverken råd til cafèbesøk eller bussen hjem for en femmer... :p Herlig!!

Sånn kan det gå! Nå har jeg hvertfall fått ladet opp batteriet på bilen, og svidd to brett med lussekatter, gått tur med hunden til mamma og nettmøte er snart ferdig. Senga kaller! I morgen må jo bare bli mye mye bedre! :D

Det at banken ikke har penger er så ubrukelig :eek:
 
Jeg gjør det hele tiden :p
Er mester på å riste åpne juicekartonger.
Og når jeg skal lage smoothie har jeg ikke fests lokket på blenderen... :banghead:
 
Jeg er litt vekk, men.. Oppdager det ofte før det går helt skeis.
Glemmer f.eks ofte å ta på ullbleien utenpå nattbleiene.. Men oppdager det gjerne før jeg får lagt ungen i alle fall [emoji28]
Også glemmer jeg ting. Men aldri så ille at jeg ikke kan bare gå å hente det igjen. (Kanskje 3-4 ganger, fordi jeg glemmer det på nytt. Men likevel.).
 
Back
Topp