Mammakle

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Slite veldig med å finne mammakle! Bur en plass der mammakle ikkje finst, så må nok bruke nette..
men syns alt av mammakle er så kjedelige og så lite fint:(
(Ikkje meininga å fornærme noken!)
Håpa det ikkje kun er eg som føle det:oops:

Va inn på H&M i Oslo i helga når eg var der, men klarte ikkje finne noke som frista og gå med.. kanskje det bere er eg som er for kresen :smiley-ashamed004

Noken som har funne noke fine mammakle som ikkje er for "basic" på nett? Gjerne sommerslig og lett? :happy:
 
Følger denne
Jeg har ikke funnet noe jeg liker jeg heller [emoji16]
 
Jeg har handlet litt på zalando og nextdirect, også har de en del jeg kunne tenkt meg på ellos, la redout, asos, jollyroom. Det aller beste utvalget syns jeg er hos zalando.
 
Jeg har handlet litt på zalando og nextdirect, også har de en del jeg kunne tenkt meg på ellos, la redout, asos, jollyroom. Det aller beste utvalget syns jeg er hos zalando.

Då må eg ta meg en runde og sjå:happy:
Størrelsene på dessa siden e dei heilt normale eller burde man gå opp eller ned?
H&M sine mammaklær syns eg er store i størrelsen og må gjerne ned en størrelse for at det skal passe :wacky:
 
Jeg synes Lindex har mer fint enn HM, og Mamalicious har også en del fint.
 
Sliter selv med å finne fine mammaklær. Har kjøpt en del basic klær på zalando.no og hm. (Enkle tightser, singlett og t-shorter)
 
Kjøper kun mammabukser om eg trenger, og bruker basic topper med korte armer eller lange fra Vero moda , Cubus etc . Hadde 5 bukser fra før av ,2 i str 38 og 3 i str 40 :) Ellers går eg sikkert med singlet og cardigan :) Trenger kanskje shorts og ,da har eg ikkje fra før så da kjøper eg sikkert en eller to fra Hm pluss kjole på andre butikker osv :) Syns det er veldig behagelig med bukser og shorts fra Hm , mange av buksene er veldig fine og dei har gjerne mange på salg i disse tider :)
 
Kjøper kun mammabukser om eg trenger, og bruker basic topper med korte armer eller lange fra Vero moda , Cubus etc . Hadde 5 bukser fra før av ,2 i str 38 og 3 i str 40 :) Ellers går eg sikkert med singlet og cardigan :) Trenger kanskje shorts og ,da har eg ikkje fra før så da kjøper eg sikkert en eller to fra Hm pluss kjole på andre butikker osv :) Syns det er veldig behagelig med bukser og shorts fra Hm , mange av buksene er veldig fine og dei har gjerne mange på salg i disse tider :)

Alle buksene eg har hatt e frå H&M, har ei no, så dei e ganske greie:) kor finne du kjole henne som passa bra med stor mage??
 
Alle buksene eg har hatt e frå H&M, har ei no, så dei e ganske greie:) kor finne du kjole henne som passa bra med stor mage??

Har ikkje kjøpt kjoler i år enda, men sist graviditet kjøpte eg sånne lange litt inntilsittende kjoler på only, Hm, villa og Vero moda :) har i svart, mørk blå og lys grå :) veldig fine til hverdags men og til pynt om en stasjer an litt opp med smykke , blazer osv ..
 
Har Lindex mammaklær også ? Det visste eg ikkje [emoji1319][emoji2]

De har, men stort sett kun på nett. [emoji4] Jeg har kjøpt noen fine kjoler derfra, blant annet. Og litt basisplagg som enkle bomullstopper og en amme-bh jeg liker kjempegodt. Går med de allerede fordi de vanlig ble for små. [emoji85]
 
Då må eg ta meg en runde og sjå:happy:
Størrelsene på dessa siden e dei heilt normale eller burde man gå opp eller ned?
H&M sine mammaklær syns eg er store i størrelsen og må gjerne ned en størrelse for at det skal passe :wacky:

Står størrelsesanvisning på de enkelte merkene inne på zalando. De har gratis frakt og retur, så blir det ille får du byttet gratis[emoji4]
 
De har, men stort sett kun på nett. [emoji4] Jeg har kjøpt noen fine kjoler derfra, blant annet. Og litt basisplagg som enkle bomullstopper og en amme-bh jeg liker kjempegodt. Går med de allerede fordi de vanlig ble for små. [emoji85]

Åå, aldri visst :) takk for tips ! Skal sjekke da ut i dag :)
 
Då må eg ta meg en runde og sjå:happy:
Størrelsene på dessa siden e dei heilt normale eller burde man gå opp eller ned?
H&M sine mammaklær syns eg er store i størrelsen og må gjerne ned en størrelse for at det skal passe :wacky:
Zalando selger mange forskjellige merker, så det er forskjell fra merke til merke (og noen ganger plagg til plagg) hvordan størrelsene og snittet er.
Men som Hilla sier er det superenkelt å bytte på zalando, og gratis. Er bare de og xxl jeg kommer på som har så grei service.
 
Back
Topp