Mammaklær

V3ro9ca86

Gift med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som vet hvor man kan få kjøpt mammaklær som er større enn XL? [emoji5]
 
Hei :)
Jeg bruker store str selv (50-54). Finner nesten ikke bukser som passer lenger, så har flyttet inn i kjoler, skjørt og tunikaer. Kjøper fasonger som har plass til voksende mage. Mammastrømpebuksene fra Lindex er veldig gode og passer godt. Kappahl xlnt har tights i store str. Har klart å finne noen bomullsbukser som skal passe en stund enda på Lindex.

Jeg handler stort sett vanlige varer, og på store str. Men ser an passform. Vil ikke bruke mye penger på klær for en kort periode heller.

Får mange komplimenter for kjoler som jeg før bare brukte hjemme.

Lykke til :)
 
Har samme problem.. Ut i fra klesstørrelsene og dømme skal visst ikkje gravide bli større en str 46 :eek::hungover:
Har ei super stretchy bukse fra hm i 46, den håper eg varer ut svangerskapet.
Er ikkje komfortabel med kjoler, men ender nok opp med det når sommaren nærmer seg.. Prøver vertfall å forberede meg på det til den tid kjem!

Bonprix har større størrelser, men har ikkje kjøpt bukser derfra enda. Tåler ikkje bukser som ikkje er veeeldig god stretch i når eg er gravid.
 
Hei :)
Jeg bruker store str selv (50-54). Finner nesten ikke bukser som passer lenger, så har flyttet inn i kjoler, skjørt og tunikaer. Kjøper fasonger som har plass til voksende mage. Mammastrømpebuksene fra Lindex er veldig gode og passer godt. Kappahl xlnt har tights i store str. Har klart å finne noen bomullsbukser som skal passe en stund enda på Lindex.

Jeg handler stort sett vanlige varer, og på store str. Men ser an passform. Vil ikke bruke mye penger på klær for en kort periode heller.

Får mange komplimenter for kjoler som jeg før bare brukte hjemme.

Lykke til :)
Tusen takk for svar [emoji4] Da skal jeg titte litt der neste gang jeg skal på senteret [emoji5] Føles ganske så bortkasta å bruke mye penger på det ja. Greit nå som det blir varmere og kan begynne å bruke litt mer kjoler osv [emoji4]
 
Har samme problem.. Ut i fra klesstørrelsene og dømme skal visst ikkje gravide bli større en str 46 :eek::hungover:
Har ei super stretchy bukse fra hm i 46, den håper eg varer ut svangerskapet.
Er ikkje komfortabel med kjoler, men ender nok opp med det når sommaren nærmer seg.. Prøver vertfall å forberede meg på det til den tid kjem!

Bonprix har større størrelser, men har ikkje kjøpt bukser derfra enda. Tåler ikkje bukser som ikkje er veeeldig god stretch i når eg er gravid.
Jeg var en del større enn str 46 før jeg ble gravid, så redd det blir altfor lite. Har heldigvis ikke gått opp så mye, men fortsatt kjipt å ikke finne noe som passer. Titta litt i går på bonprix, men skulle helst ha prøvd klær først for å se hvordan de sitter [emoji5]
 
Syns thigstene fra h&m er god på størrelse, bruker vanligvis m/l i klær før jeg ble gravid. Men trenger bare størrelse s i thigs fra h&m å da strammer de ingen plasser :)
 
Syns thigstene fra h&m er god på størrelse, bruker vanligvis m/l i klær før jeg ble gravid. Men trenger bare størrelse s i thigs fra h&m å da strammer de ingen plasser :)
Skal prøve neste gang jeg skal på et senter [emoji5] Skal vel alltids finne noe å ha på meg [emoji6]
 
Føler den var ganske stor i str. Jeg bor på Algarheim, før Jessheim,så du kan få prøve den evt [emoji4] for du var fra odalen sant?:)
Jepp, bor på Disenå [emoji4] Kan prøve å finne en dag [emoji5]
 
Back
Topp