Mammaklær

Ano-nymus

Gift med forumet
Assistert-jentene
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fylt opp handlekorgen på diverse nettsider for mammaklær, for så å trykke "slett" fordi jeg ikke tør å ta sjansen :p
Hadde vært fint å sett bilder av klær på, samt hvor de er kjøpt, pris osv :)

:smiley-chores011
 
Jeg har kjøpt litt på zalando, litt på hm og har litt fra forrige gang. Pluss at noe vanlig tøy kan brukes lenge.

Nå om dagen går det i pysj/joggis på sofaen, så ikke mye å ta bilde av :p
 
Har ikke bilde (syns ikke så veldig heller), men jeg er foreløpig veldig fornøyd med toppene til HM (de enkle i svart eller hvitt) og zalando maternity sine overdeler med spagettistropper (disse kan nok fint brukes ved amming første tiden også). Ellers bruker jeg vanlige kjoler, strømpebukser og tights/haremsbukser. Bruker nok mine normale underdeler en stund til da de tilpasset gravide har det ekstra panelet av stoff som blir hengende løst en stund til ;)
 
Topp fra HM (salg), og kjole rra Ellos (salg) . Kjempefornøyd , spesielt med kjolen :D
Kan finne link om noen er intr .
_20180221_202137.JPG _20180221_202108.JPG
 
Dette er egentlig ikke en mammakjole, men den passer perfekt både til en voksende mage og til amming senere. 399 kr på dayslikesthis :D Finnes i flere farger også. Jeg kunne kjøpe i den str jeg bruker til vanlig :) Jeg har kjøpt veldig lite klær som er mammaklær. Noen amme bher og et par bukser har det blitt, ellers er det mye shortser og annet som jeg kan bruke, bare dra de under magen :p Har planer om å kjøpe noen ammesingleter og en lang cardigan som skjuler bleierompa på sykehuset. Kjøpt noen truser i str xxl.
7050223276976_f_q_mykonos_dress_399_wine.jpgOgså har jeg kjøpt denne kjolen som også fint går å amme i. Den er fra kappahl og så deilig. Så blir magen så fin i den :D
506337_F.jpg
 
Back
Topp