Mammaklær som blir for korte

tingeling1

Forumet er livet
Har ikke begynt å kjøpe mammaklær enda, men har sett litt rundt. Det er nesten umulig for meg å finne bukser som er lange nok i beina. Det er akkurat som om de tror at det bare er lave mennesker som blir gravide... Jeg er 1,78 og har alltid hatt dette problemet, men på Vero Moda har de hatt lange nok bukser. det er bare det at de passer ikke så veldig mye lenger.... Ikke kan jeg gå opp en størrelse heller for jeg bruker allerede 42 i bukser. Noen som vet om noen butikker som selger lange mammabukser? det samme problemet har jeg forresten når det gjelder armlengde på gensere også....
 
Sliter med akkurat samme problemet..Har funnet noen mammabukser som passer, men mammabuksene som er her jeg jobber er driiit korte!! Må opp i str 46 for å finne noen som er lange nok i beina, men da er buksa så stor at jeg må holde på den for at den ikke skal dette ned..[8|]
Så det ender alltid med at jeg drar på meg str 42 og går med buksa opp på knærne...[:'(][:@]
 
Hehe, motsatt med meg, er lita og rund, så skal jeg ha bukser som passer over rumpa så blir de alt for lang i beina[:D]

Lurer på hvem som fant på at, korte bein er oxo smal rompe og lange bein er brei rumpe??
Er jo sjelden det stemmer da.
 
Jeg er 1.80 med lange bein og passer heller ingen av mammabuksene. Kjøper heller vanlige bukser som har lavt liv. Funker fint for meg. Synes også at snittet i mange av mammabuksene ikke er så veldig fint.
 
Melder meg inn i klubben dere. Er 1.78 høy og bruker vanligvis 36 tommer i beina, ikke lett å finne mammabukser som er lange nok nei [:(]

Blir litt skjørt her i gården, men er ikke egentlig så glad i det heller.
 
ORIGINAL: Mesaana

Hehe, motsatt med meg, er lita og rund, så skal jeg ha bukser som passer over rumpa så blir de alt for lang i beina[:D]

Lurer på hvem som fant på at, korte bein er oxo smal rompe og lange bein er brei rumpe??
Er jo sjelden det stemmer da.


Hehe[:)] signerer den jeg
 
æ bruke mest sjørt sia ingenting e langt nok i beina e 178cm å tynn. så d e vanskeli me å finne klær som passe nu når d bynne å bi en ganske stor kul på magen
 
hvis det bare er i livet at de vanlige buksene dine ikke passer, har jeg et tips som jeg så på tv'n:
du kan kjøpe en sånn brei strikk og klippe hull i, så syr du den bare fast der hvor det vanlige knappehullet er. du kan ha flere hull i strikken, sånn at du kan regulere ettersom du vokser. har ikke prøvd det selv da.
 
Jeg har det motsatt jeg da, alle buksene er altfor lange i bena, og str S blir for liten til magen, og str M blir altfor stor i lår og bena men passer til magen,hmmm...
 
Kjøp noe som heter belly-belt,da kan man bruke sine egne bukser.. man forlenger dæm med et ekstra tøystykke som festes i smekken! GENIALT!!! [:D]
 
Kjøpte meg ei fin bukse på mammahuset.no Er 1.70 høy og buksa var veldig lang til meg.Hadde flere som var lange i bena.
 
Back
Topp