Mammaklær i Oslo og omegn?

Didelidox

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Jeg har så smått begynt å titte litt etter jobbklær i de vanlige kjedebutikkene, men hittils har jeg ikke funnet noe.
Har en jobb der jeg kler meg sånn passe fint, ikke drakt, men kjoler/skjørt, bukser med bluse osv. Det eneste jeg finner er olabukser og veldig enkle og comfy topper. Skulle gjerne sett litt mer utvalg.

Vet om svangerskapet på Majorstua og skal dit en dag, men utover den, er det noen som vet om butikker med et litt større utvalg? Evnt gode nettbutikker? Har sjekket Zalando, mamalicious, ellos, hm og asos.

Blir veldig glad for tips:)
 
Du kan jo sjekke butikker som fører store størrelser (ikke mammaklær) og se om du finner noe som passer seg der. Tenker på f.eks Zizzi, Wilhelmine, Cellbes.no, Halens.no, Cinderella.... osv.:)
Kan jo være du finner noe som er pent OG passer ;)
 
Ja må en tur innom svangerskapet på Majorstua om ikke lenge. De har mye fint, men koster litt kanskje. Jeg kjøpte meg 3 plagg på HM på Storo for noen dager siden. Synes de hadde noen fine plagg. Jeg jobber på adv kontor
 
Jeg jobber rett ved Storo og tenkte stikke innom der imorgen :)
 
Fant meg to bukser og ei t-skjorte på H&M i dag, på tilbud til og med! Sist var jeg på svangerskapet (om det er den som ligger på Majorstua?) for fant ikke noe på "vanlige" butikker.
 
Back
Topp