Mammabukser?

Oktoberglad

Januar kan ikke komme fort nok!
Har dere noen favoritter og hvor kjøper dere de? Jeg gikk til innkjøp av to ulike bukser fra HM, men jeg er ikke særlig fornøyd med passform. Ei heller størrelsen. Buksene har etter et par gangers bruk utvidet seg i hvert fall en størrelse.
 
Jeg sverger til mammatights :) Utrolig komfortable og deilig med en kjole/tunika over. Har kjøpt mammabukser i dongeri og de sklir bare ned. Har sorte penbukser og de er litt store rundt hofte/mage men passer fint på lår. Vil tro de vil sitte bedre når magen blir enda større.
 
Jeg sverger til mammatights :) Utrolig komfortable og deilig med en kjole/tunika over. Har kjøpt mammabukser i dongeri og de sklir bare ned. Har sorte penbukser og de er litt store rundt hofte/mage men passer fint på lår. Vil tro de vil sitte bedre når magen blir enda større.

Brukte bare tights jeg også. Fant ingen mammabukser som passet, da magen var ganske uproposjonert stor. :p
 
Jeg er fornøyd med mamalicious jeansene. Bestilte på nett, og størrelsen var som forventet, de holder også fasongen en så lenge [emoji4]
 
Tights fra HM og en haremsbukse fra ASOS er favoritten her :) Må få bestilt en til bukse om de fortsatt har de inne.
 
Back
Topp