Mamma for første gang <3

Tusen takk! [emoji173]️ avsluttet dagen med middag ute med flotte kollegaer. Veldig hyggelig. Og ingen som spurte om hvorfor jeg ikke drakk[emoji16]
Håper du har hatt en fin dag[emoji177]

Så bra! :)

Jeg hadde en veldig fin dag i går :) I dag ligger jeg rett ut og bare slapper av og det er SÅ godt!

65f4c340880c19d678263a6d92da999c.png


Lille[emoji173]️

❤️❤️
 
7+4

Vært veldig sliten i dag. Skyldes nok at jeg sov ekstremt dårlig natt til i dag. Har begynt å få veldig vondt i puppene. Skulle snu meg på natta og føltes ut som jeg stakk puppen på en kniv. Var så vondt [emoji45] puppene ville jeg skulle ligge på ryggen, mens resten av kroppen vil ligge på magen. [emoji23]
I dag oppdaget jeg også mer synlige blodårer på puppene og oppover brystet! Samboeren min syns jeg er så fascinert over puppene om dagen, men det er bare fordi det er det enste synlige symptomet jeg har nå. [emoji28] gleder meg sånn til å få mage[emoji173]️
 
Haha skjønner godt at du blir fasinert, ser for meg at jeg kommer til å være på akkurat samme måte! Gleder meg også til du får babymage :D wihii!!

Håper denne natten byr på bedre søvn :Heartred
 
7+4

Vært veldig sliten i dag. Skyldes nok at jeg sov ekstremt dårlig natt til i dag. Har begynt å få veldig vondt i puppene. Skulle snu meg på natta og føltes ut som jeg stakk puppen på en kniv. Var så vondt [emoji45] puppene ville jeg skulle ligge på ryggen, mens resten av kroppen vil ligge på magen. [emoji23]
I dag oppdaget jeg også mer synlige blodårer på puppene og oppover brystet! Samboeren min syns jeg er så fascinert over puppene om dagen, men det er bare fordi det er det enste synlige symptomet jeg har nå. [emoji28] gleder meg sånn til å få mage[emoji173]️
Bra vi er flere som er fascinert over pupper om dagen:hilarious: har i utgangspunktet ikke så mye å skilte med så merker endringene veldig godt allerede her !:p
Håper du får sove bedre i natt:)
 
Jeg har også vært veldig opptatt av puppene fordi det er det eneste "ordentlige" symptomer jeg har hatt som har vært der hele tiden :laughing002

Håper du får sove bedre i natt og at du er litt mer opplagt i morgen ❤️
 
Haha skjønner godt at du blir fasinert, ser for meg at jeg kommer til å være på akkurat samme måte! Gleder meg også til du får babymage :D wihii!!

Håper denne natten byr på bedre søvn :Heartred

Mye mer spennende enn de kvisene som har kommer hvertfall[emoji85] så hyggelig! [emoji173]️[emoji173]️ og jeg gleder meg til din! Februarbaby [emoji5]
Tusen takk![emoji8][emoji8]
 
Bra vi er flere som er fascinert over pupper om dagen:hilarious: har i utgangspunktet ikke så mye å skilte med så merker endringene veldig godt allerede her !:p
Håper du får sove bedre i natt:)

Bra det ikke er bare meg[emoji5] går og kjenner på de i løpet av dagen. [emoji28] magen kan bare komme nå så kan jeg kjenne litt på den også.
Må innrømme at jeg kjenner på magen alt nå, men lille er jo så liten enda.[emoji177]

Takk! Natten var litt bedre[emoji8]
 
Jeg har også vært veldig opptatt av puppene fordi det er det eneste "ordentlige" symptomer jeg har hatt som har vært der hele tiden :laughing002

Håper du får sove bedre i natt og at du er litt mer opplagt i morgen [emoji173]️

Hehe. Viktig symptom og da! Kroppen gjør seg klar til å gi mat[emoji177]

Tusen takk! Litt bedre natt[emoji5]
 
Bra det ikke er bare meg[emoji5] går og kjenner på de i løpet av dagen. [emoji28] magen kan bare komme nå så kan jeg kjenne litt på den også.
Må innrømme at jeg kjenner på magen alt nå, men lille er jo så liten enda.[emoji177]

Takk! Natten var litt bedre[emoji8]
Hihi vi blir vel litt ekstra *kroppsfiksert* i den perioden her :angelic: Følger nøye med på magen og ja! synes jeg merker litt forskjell denne uka, men langt i fra noe gravidmage enda. Ser mer ut som jeg ikke har trent på en stund! :p og blir så veldig oppblåst på kvelden, så i går kunne jeg vært noe sånt som 6mnd påvei:hilarious:

Så bra at du sov bedre! Får håpe det bare fortsetter riktig vei:)
 
Hihi vi blir vel litt ekstra *kroppsfiksert* i den perioden her :angelic: Følger nøye med på magen og ja! synes jeg merker litt forskjell denne uka, men langt i fra noe gravidmage enda. Ser mer ut som jeg ikke har trent på en stund! :p og blir så veldig oppblåst på kvelden, så i går kunne jeg vært noe sånt som 6mnd påvei:hilarious:

Så bra at du sov bedre! Får håpe det bare fortsetter riktig vei:)

Ja, det er sant!
Er mye oppblåst også. Gleder meg til å kunne skylde på babyen og ikke luft og promp[emoji23]
 
God morgen lillemy. Hatt en fin natt?
Puppene kan by på utfordring de nå. Men mener å huske at de roer seg ned litt i andre trimester;)
Puppene kan være en skikkelig utfodring i første trimester[emoji85]
 
Last edited:
God morgen lillemy. Hatt en fin natt?
Puppene kan by på utfordring de nå. Men mener å huske at de roer seg ned litt i andre trimester;)

God morgen spireliten![emoji173]️[emoji5]
Puppene er litt bedre, men sover fortsatt litt dårlig. Mye rare drømmer.
Kjenner engstelsen prøver å ta over igjen. Det skylder nok mye stress på jobb. Ny TUL på onsdag! Godt at det ikke er så langt unna. [emoji173]️
Nå forsøker jeg bare å glede meg over at jeg er i ny uke i dag, 8+0! [emoji322] Herlighet som den første tiden går sakte [emoji28]

Håper du har hatt en fin morgen[emoji173]️ må si det frister å spise en hvetebolle i dag[emoji16][emoji16][emoji16]
 
Ja! De har roet seg litt nå da, men uvant å ta så mye hensyn til dem[emoji23] hvordan er dine?
Mine er bare vonde[emoji23] [emoji23] [emoji23] våkner hver gang jeg snur meg over på magen i søvne, så håper de roer seg snart.[emoji85] [emoji85] kanskje det blir bedre når jeg kommer meg til uke 8 også[emoji4]

Så herlig at du snart skal ha en ny tul[emoji7] Det blir stas tenker jeg[emoji173]
 
Mine er bare vonde[emoji23] [emoji23] [emoji23] våkner hver gang jeg snur meg over på magen i søvne, så håper de roer seg snart.[emoji85] [emoji85] kanskje det blir bedre når jeg kommer meg til uke 8 også[emoji4]

Så herlig at du snart skal ha en ny tul[emoji7] Det blir stas tenker jeg[emoji173]

Uffa meg! Det er jo bare et godt tegn heldigvis. Man tenker jo at det blir lite søvn når man får barn.. at lite søvn starter allerede når spira er superliten, det tenker man liksom ikke på[emoji28] om man ikke har opplevd det før vel og merke.

Jaaa, håper det[emoji120][emoji51] kjenner jeg er så glad for at jeg valgte å ta en ekstra TUL. Også skal jo du også ha snart![emoji322][emoji2] Det er så fint når man kan glede seg til andres ul også! [emoji5]
 
Back
Topp