Mamma for første gang <3

Ja nå er det virkelig nedtelling! :D
Jeg også har låst meg inne siste dagene. I går satt jeg bare i sofaen hele dagen pga smerter i kne og føtter. Mamma sier hun ser magen har vokst bare på en uke [emoji44]

Ikke bare bare dette altså[emoji28] Nå må vi bare poppe snart[emoji13] kom ut babyser!!!![emoji119]
 
40+0!

99,3% av graviditeten har passert. Jeg har tydeligvis glemt av tålmodigheten min i 2017, for nå er jeg så utålmodig at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg[emoji85]
Med vondt bekken og rygg føler jeg meg låst hjemme om dagen. Får ikke akkurat gjort så mye. Det gjør at tiden bare går enda saktere.
Fortsatt mye vann i kroppen. Armene og henda gjør vondt til tider[emoji45] skikkelig ubehagelig. Gleder meg til det gir seg.

Det er så sykt spennende at vi har kommet inn i januar nå! [emoji119][emoji2] blir så artig å følge med her inne[emoji173]️
Hurra for uke 40! Nå er du jo omtrent i mål :) skjønner godt at du er utålmodig nå, men tenk så lite det er igjen til hun er her :woot: du får nyte siste tida med bare deg og mannen før prinsessa kommer og snur alt på hodet :joyful:
Ikke godt med så vondt i kroppen da.. du får prøve å slappe av så godt du kan og lade opp batteriene:Heartred
 
Hurra for uke 40! Nå er du jo omtrent i mål :) skjønner godt at du er utålmodig nå, men tenk så lite det er igjen til hun er her :woot: du får nyte siste tida med bare deg og mannen før prinsessa kommer og snur alt på hodet :joyful:
Ikke godt med så vondt i kroppen da.. du får prøve å slappe av så godt du kan og lade opp batteriene:Heartred

Takk[emoji2][emoji2]
Prøver å nyte og lade opp litt samtidig. Gjør små hverdagsgleder som å ta en hårkur når jeg dusjer, legge seg i nyvasket sengetøy, spise en bedre frokost osv.
Det er så rart å tenke på at det er minst 18 år (helt sikkert mer) til neste gang vi er alene på denne måten. Snart er vi 3[emoji33][emoji2][emoji16]
 
Hurra for 40 uker[emoji7][emoji7] Nå er det ikke lenge igjen [emoji173][emoji173] Nyt dagene så godt du kan[emoji8][emoji8]
 
Hurra for 40 uker[emoji7][emoji7] Nå er det ikke lenge igjen [emoji173][emoji173] Nyt dagene så godt du kan[emoji8][emoji8]

Takk[emoji2] prøver å nyte maks, men må innrømme at jeg blir bare mer og mer utålmodig [emoji28] jeg lurer sånn på hvem hun er[emoji254][emoji177][emoji254]
 
Takk[emoji2] prøver å nyte maks, men må innrømme at jeg blir bare mer og mer utålmodig [emoji28] jeg lurer sånn på hvem hun er[emoji254][emoji177][emoji254]
Skjønner godt du er utålmodig ja[emoji4] Man er jo så klar for å få de ut og hilse på[emoji7][emoji7] Håper hun kommer snart[emoji173]
 
Masse lykke til når det setter i gang. Nå er det ikke mange dagene til du får møte lille[emoji173]️
 
Hurra!! Nå er det ikke lenge til hun kommer uansett. [emoji7][emoji173]️ masse lykke til når det starter!
 
Så koselig at dere sjekker inn med meg [emoji173]️ vært litt dårlig til å oppdatere denne dagboka.

Er 3 dager over og er møkk lei av å vente. Tror slimproppen eller litt av den har gått. Jeg bare håper hun kommer til uka, helst asap[emoji28] kroppen er så tung og bekkenet har bare krefter til å gå rolig rundt i leiligheten. Man blir smågal av å være låst hjemme hele tiden[emoji15]
Får daglig mld og tlf fra folk som er så spente og det er jo egentlig så koselig at folk bryr seg og gleder seg til hun kommer. Samtidig blir jeg så irritert fordi jeg vil gjerne at vi skal ha muligheten til å fortelle selv hva og når ting skjer. Noen holder vi så klart oppdatert, men jeg kan ikke sende ut mld til alle som spør når vi skal inn på sykehuset feks. Da er jeg nok opptatt med andre ting.
Er bare jeg som begynner å bli litt muggen av all denne ventinga[emoji85] ikke meningen å være så negativ.

Men må si at det er så innmari koselig å se her inne hvor mange som har født![emoji173]️ blir helt rørt jeg!
 
Det er lov å være drittlei og utålmodig nå, altså! Jeg vet at alle sier det, men slapp av og lad opp så mye som mulig :) Det er en stor fordel å være mest mulig uthvilt når det braker løs :)

Jeg skjønner hva du mener med at det er irriterende at alle hele tiden lurer på hvordan det går. Jeg husker at jeg nesten kokte over, enda jeg visste at de bare mente det godt.

Håper hun kommer snart! Jeg håper jeg får se bilde etter hvert :) Lykke til med innspurten og med fødsel ❤️
 
Det er lov å være drittlei og utålmodig nå, altså! Jeg vet at alle sier det, men slapp av og lad opp så mye som mulig :) Det er en stor fordel å være mest mulig uthvilt når det braker løs :)

Jeg skjønner hva du mener med at det er irriterende at alle hele tiden lurer på hvordan det går. Jeg husker at jeg nesten kokte over, enda jeg visste at de bare mente det godt.

Håper hun kommer snart! Jeg håper jeg får se bilde etter hvert :) Lykke til med innspurten og med fødsel [emoji173]️

Prøver å ta det helt med ro. Bare denne utålmodigheten som tærer mest på nå[emoji85]

Tusen takk![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Har liksom ingen tegn bortsett fra litt slim her om dagen. Skulle ønske jeg visste om kroppen forbereder seg eller ikke. Er 40+6 i dag, som det kjennes ut nå går jeg over i uke 41 garantert før det blir noe fødsel[emoji54] denne lille jenta altså, har det ikke travelt [emoji23]
 
Back
Topp