Mamma for første gang <3

Det gikk bra på sjekken i dag. Jeg har litt mye fostervann, men ikke så mye at jeg må følges opp fremover.
Hun veier 2kg nå og var bittelitt under på hode- og lårbeinsmål. Også lå hun litt over på magemål. Jordmor mente at totalt sett så alt bra ut.[emoji120][emoji177]
Så godt at du ikke trenger videre oppfølging på det, det betyr jo at de ikke mener det har noen risiko. :) Tenk at hun er 2 kg allerede! Nå er det ikke lenge igjen! :)
 
Så godt at du ikke trenger videre oppfølging på det, det betyr jo at de ikke mener det har noen risiko. :) Tenk at hun er 2 kg allerede! Nå er det ikke lenge igjen! :)

Ja, det er veldig bra[emoji5]
Jeg vet!! Hun begynner å bli stor[emoji2] Jo større hun blir, jo mer utålmodig blir jeg[emoji23]
 
Så bra at alt så bra ut på sjekk! Håper du har hatt en god helg så langt :)
 
33+0

Det går sakte men sikkert fremover. Føler meg som en hval om dagen. Det merkes godt på kroppen at magen har blitt større. Har også begynt å få mer kynnere.
Bekkenet er ikke så ille som det har vært tidligere, men blir fort sliten i både rygg og mage. Kjenner jeg blir litt stressa av at magen blir nok enda litt større enn det den er nå. Det er ikke stress for at jeg blir større sånn fysisk, men for at jeg syns det er tungt nok allerede nå. Hun har hvertfall ca 1,5kg igjen [emoji51]

Å finne en god stilling i sofaen har også begynt å bli vanskelig. Trives best i senga, men kan ikke ligge der dagen lang [emoji23]

I dag er planen å få gjort en del ting hjemme. Det gikk ikke så bra i går, så vi får se hvor mye jeg får gjort[emoji28]
 
Det merkes godt at man er tyngre på slutten, ja! Jeg synes det verste er at det er så ubehagelig å bøye seg framover og at magemusklene er ikke-eksisterende og jeg må rulle ut av senga :hilarious: Ta med BB Hug Me i sofaen, det har jeg gjort i mange måneder og jeg sitter/ligger godt da, faktisk :)

Legg ut bilde av babymagen, da :D
 
Hatt trøbbel med begge appene[emoji45] ble bare logga ut plutselig! Endelig kommet meg inn igjen[emoji119]
 
Det merkes godt at man er tyngre på slutten, ja! Jeg synes det verste er at det er så ubehagelig å bøye seg framover og at magemusklene er ikke-eksisterende og jeg må rulle ut av senga :hilarious: Ta med BB Hug Me i sofaen, det har jeg gjort i mange måneder og jeg sitter/ligger godt da, faktisk :)

Legg ut bilde av babymagen, da :D

Har med meg den nesten over alt. Den hjelper mye!

Jeg skal få tatt et bilde i dag tenkte jeg[emoji5] vi har ingen lange speil her hjemme, så jeg sliter litt med å ta bilde på egenhånd[emoji23] mannen er borte også, men skal se om jeg fortsatt klarer å ta en selfie[emoji28]
 
Oi, her har det skjedd litt av hvert siden jeg har hatt mulighet til å lese dagbøker.
Så godt at du fikk skikkelig oppfølging når det ble mistenkt mye fostervann. Og enda bedre var det å lese at alt var tipp topp under sjekken[emoji4]
 
Oi, her har det skjedd litt av hvert siden jeg har hatt mulighet til å lese dagbøker.
Så godt at du fikk skikkelig oppfølging når det ble mistenkt mye fostervann. Og enda bedre var det å lese at alt var tipp topp under sjekken[emoji4]

Var veldig godt å få sjekket opp[emoji5]
 
23f6e54f0e64b58451ad63385de3e120.jpg
 
Det er sant! Bare 3 dager igjen[emoji1] hadde helt glemt det. Snart en ny milepæl nådd!

Høygravid er en viktig milepæl. Er jo snart i mål da[emoji23][emoji23][emoji23]

Det bildet med ull genseren var utrolig nydelig. Det passa så godt med den lyse genseren til babymagen[emoji7]
 
Høygravid er en viktig milepæl. Er jo snart i mål da[emoji23][emoji23][emoji23]

Det bildet med ull genseren var utrolig nydelig. Det passa så godt med den lyse genseren til babymagen[emoji7]

Ja. [emoji23] har virkelig følt meg høygravid denne uka, så bra at det er bare 2 dager igjen nå til jeg faktisk er det. [emoji23]

Åååå tusen takk![emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp