Mamma for første gang <3

Godt å høre at alt fortsatt er bra! [emoji2][emoji173] Det må ha vært veldig gøy å se henne 3d.
 
Så herlig å høre at alt så bra ut[emoji173][emoji173] Vi skal på 3d i neste uke[emoji7][emoji7][emoji7]

Så søte sko du har kjøpt[emoji4]
 
Så herlig å høre at alt så bra ut[emoji173][emoji173] Vi skal på 3d i neste uke[emoji7][emoji7][emoji7]

Så søte sko du har kjøpt[emoji4]

Åååå så artig! Bare å glede seg[emoji5] Sist vi så henne kunne vi liksom se så og si hele henne på et bilde. Nå har hun blitt så stor at hun ikke klarer å strekke seg ut mer[emoji2] Lå der som en sammenklemt U.
Også få se ansiktstrekk er helt magisk![emoji173]️
 
Så koselig at alt gikk bra på ul og godt å få hilse på igjen kan jeg tenke meg! :love017
God helg! :)
 
I dag på vei hjem skulle jeg bare løpe 10 meter for å rekke bussen. Rakk den ikke og måtte vente. Da jeg hadde kommet meg på neste buss og skulle gå av igjen fikk jeg så sykt vondt i bekkenet. Klarte så vidt å gå[emoji21] skikkelige smerter foran på bekkenet, klarer å gå sakte og ligge på sofaen, thats it. Har ikke gitt seg utover kvelden heller..
Note to self: Aldri finn på å løpe!

Auu[emoji33] men all ære til deg som klarer å løpe da. Jeg tror ikke jeg hadde klart det om jeg prøvde en gang[emoji23]
 
Ringte inn til legekontoret i dag. Dessverre hadde ikke legen min noe ledig i dag med de ba meg komme inn til legevakten. Kom ned dit og fikk beskjed om at det var ganske lang kø og at det var han strenge legen som hadde legevakt i dag [emoji21] æsj..
Etter ca 20min hører jeg plutselig min egen fastlege rope meg opp. Jeg titter rundt hjørnet og blir så glad for at det er henne og ikke strengelegen! Selv om hun er litt streng også da..
Hun hadde en pasient som ikke møtte opp og så jeg sto på legevaktlisten, derfor smatt hun meg inn mellom timer og jeg slapp å vente en halv evighet.[emoji120][emoji120]
Hun registrerte med en gang hvordan jeg hompa meg inn på kontoret og da trengte jeg nesten ikke spørre om sykemelding en gang. Og jeg som var klar for å krangle meg til en[emoji28] Det endte med 100% sykemelding frem til termin og henvisning til fysio[emoji119] Jeg er nå 100kg lettere, selv om noen dårlige tanker henger igjen ovenfor jobben. Men jeg føler meg som et nytt menneske! Nå kan jeg endelig bare ta vare på meg selv og lille[emoji173]️

Då godt å høre at legen forsto hva som var det beste for deg. Kan tenke meg at det gjør hverdagen mye lettere med å vite at fra nå av og frem til termin er det du og lille i magen som er i fokus[emoji173]️
 
Ja, det er sååå artig å få ta en titt på henne[emoji5] og ikke minst få bekrefta at alt fremdeles ser bra ut. Skal dere ta 3D?
Nei, vi har ikke tenkt til det. Vi vil vente med å se henne til fødselen. [emoji4] Er veldig spent på hvordan hun ser ut og hvem hun er. [emoji173]
 
Då godt å høre at legen forsto hva som var det beste for deg. Kan tenke meg at det gjør hverdagen mye lettere med å vite at fra nå av og frem til termin er det du og lille i magen som er i fokus[emoji173]️

Ja, det hjelper[emoji5] Og merker nå at det har kroppen trengt[emoji120][emoji173]️
 
Måtte ta en liten pause i livet å omstille meg litt.
Var så glad etter 3D ulen, men klarte ikke slippe helt den dårlig samvittigheten for alt. Nå er det litt bedre. Søvnen har blitt bedre og jeg får til å slappe av mer. Noe som trengs kjenner jeg når kroppen blir bare større og mer sliten.
Er i dag 30+1. Endelig i uke 30[emoji2] Nå har liksom nedtellingen startet! Neste lørdag er det bare 2mnd igjen til termin[emoji50] helt sykt å tenke på.
 
Måtte ta en liten pause i livet å omstille meg litt.
Var så glad etter 3D ulen, men klarte ikke slippe helt den dårlig samvittigheten for alt. Nå er det litt bedre. Søvnen har blitt bedre og jeg får til å slappe av mer. Noe som trengs kjenner jeg når kroppen blir bare større og mer sliten.
Er i dag 30+1. Endelig i uke 30[emoji2] Nå har liksom nedtellingen startet! Neste lørdag er det bare 2mnd igjen til termin[emoji50] helt sykt å tenke på.
Godt at du får til å slappe av litt mer! :) Tida går fort framover nå! :)
 
Så godt å høre at du får slappet litt mer av :) tenk at du allerede er i uke 30! Synes liksom nettopp vi alle fikk positiv test:happy:
 
Så godt å høre at du får slappet litt mer av :) tenk at du allerede er i uke 30! Synes liksom nettopp vi alle fikk positiv test:happy:

Jeg vet! Husker det så godt! Føles ut som det var i går, men det har jo faktisk gått en hel sommer i mellom. Nå er vi liksom på siste innspurt[emoji28]
 
Hvordan går det med deg? :)

Hei [emoji5]

Det går bra. Vi har endelig fått vogna i hus[emoji5] så stas!

Merker at hun har blitt større nå. Kan kjenne hvor hun ligger. Ikke alltid jeg klarer å skille hva som er hva men. Merker det også på bevegelsene. De er større og mye lettere å kjenne. Hun har vært aktiv i helga[emoji5] ikke kjent henne enda nå på morgenen, så ligger på sofaen og venter på å kjenne litt liv nå[emoji173]️ Pleier egentlig å våkne til når jeg våkner på morgenen.
 
Hei [emoji5]

Det går bra. Vi har endelig fått vogna i hus[emoji5] så stas!

Merker at hun har blitt større nå. Kan kjenne hvor hun ligger. Ikke alltid jeg klarer å skille hva som er hva men. Merker det også på bevegelsene. De er større og mye lettere å kjenne. Hun har vært aktiv i helga[emoji5] ikke kjent henne enda nå på morgenen, så ligger på sofaen og venter på å kjenne litt liv nå[emoji173]️ Pleier egentlig å våkne til når jeg våkner på morgenen.

Så stas med vogn i hus! :)

Hun her har blitt så stor nå at når hun først setter i gang gjør det vondt :wideyed: Og man ser det veldig godt utenpå. Jeg klarer ikke å kjenne hva som er hva i det hele tatt, da, så vi er fremdeles veldig spente på leie!

Nå er du vel straks 30 uker? :)
 
Last edited:
Back
Topp