Mamma for første gang<3

Becca000

Blir kjent med forumet
Endelig viste testen positiv! Selvom jeg kanskje ikke klarer å forstå det helt enda,vanskelig å glede seg med tanke på sa i mai. Mistet veldig tidlig,var vel 5 uker. Nå er jeg 3+4 hvis jeg ikke er helt på bærtur . Skal ta en digital neste helg for å se om den endrer seg. Dette er utrolig etterlengtet og spennende! Krysser alt jeg har på at spiren sitter denne gangen:D
 
Gratulerer og lykke til :D Håper testene fortsetter å stige :)
 
Klarte ikke holde meg unna ! :) måtte se det svart på hvitt før jeg klarte å forstå at vi faktisk var gravide:D ImageUploadedByBV Forum1470765180.986358.jpg
 
Kjenner følelsen! Den digitale testen er veldig direkte og gir ingen rom for tolkning. Gratulerer så mye og masse lykke til med lille spira <3
 
Gratulerer! :D
Klarte ikke helt å forstå det selv, så måtte ta digital test dagen etter positiv billigtest! Men klarer ikke helt å tro det enda, kanskje det begynner å synke inn når man får sett den lille på ultralyd :p
 
Kjenner følelsen! Den digitale testen er veldig direkte og gir ingen rom for tolkning. Gratulerer så mye og masse lykke til med lille spira <3
Trengte å se det i bokstaver rett og slett,men går nok skikkelig opp på TUL:) tusen takk og masse lykke til deg også<3 spennende tid vi har i vente
 
Gratulerer! :D
Klarte ikke helt å forstå det selv, så måtte ta digital test dagen etter positiv billigtest! Men klarer ikke helt å tro det enda, kanskje det begynner å synke inn når man får sett den lille på ultralyd :p
Rart med ord kontra disse strekene:p skal på tul så regner med det synker inn da;)
 
Tankefull dag idag,brystene er fortsatt større. Murringene i magen har gitt seg sånn halvveis. I natt sov jeg nesten ingenting. Klarte ikke falle i ro,og når jeg først sovnet drømmer jeg noe så voldsomt at når jeg våkner igjen er jeg i tvil og det har skjedd eller ikke. Stakkars samboer han må jo bli sprø snart:p oppå alt dette ligger det en liten frykt i meg at blødningene skal starte.. Sånn som sist.. Jeg klarer ikke glede meg skikkelig ,enda.. Tar en CBD til helgen for å se om den har gått opp. For da skal det vel stå 2-3?:) Krysser alt jeg har for at spiren sitter! Den er så ønsket❤️
 
Da har jeg svidd av siste testen bare for morroskyld og da se at det gikk fra 1-2 til 2-3. Sist jeg var gravid da jeg mistet testet jeg enda er par dager senere og det sto fortsatt på 1-2. Veldig lettet over resultatet idag;) Håper spiren har kommet for å bli❤️ImageUploadedByBV Forum1471105659.113851.jpg
 
Idag begynner det å gå opp for meg. Når jeg hadde sa i mai mistet jeg da jeg var 4+2 idag er jeg 4+6 og kroppen føles mye annerledes ut denne gang! I følge appen skal hjertet til spira begynne å slå i morgen❤️ jeg føler meg gravid! Jeg er trøtt,oppblåst,ømme og tunge bryster og hver dag kjenner jeg det murrer i magen :) også har jeg fått en del utflod som minner meg om el slim og det er visst helt normalt etter å ha lest litt rundt idag:) Ringt jordmor og lege idag,skal til jordmor den 1/09 og legen 5/09 den uken er jeg da 7-8 uker på vei. Driver også å undersøker etter rimeligste sted å ta tul i nærheten ;) spennende tid i vente. Eneste som jeg stresser litt med er at vi må finne oss en nytt sted å bo. Leiligheten vår er alt for trang for det vi trenger . Dette var vi forberedt på så planene er der ;) Det kommer til å skje MYE de neste 6mnd:D
 
Idag begynner det å gå opp for meg. Når jeg hadde sa i mai mistet jeg da jeg var 4+2 idag er jeg 4+6 og kroppen føles mye annerledes ut denne gang! I følge appen skal hjertet til spira begynne å slå i morgen❤️ jeg føler meg gravid! Jeg er trøtt,oppblåst,ømme og tunge bryster og hver dag kjenner jeg det murrer i magen :) også har jeg fått en del utflod som minner meg om el slim og det er visst helt normalt etter å ha lest litt rundt idag:) Ringt jordmor og lege idag,skal til jordmor den 1/09 og legen 5/09 den uken er jeg da 7-8 uker på vei. Driver også å undersøker etter rimeligste sted å ta tul i nærheten ;) spennende tid i vente. Eneste som jeg stresser litt med er at vi må finne oss en nytt sted å bo. Leiligheten vår er alt for trang for det vi trenger . Dette var vi forberedt på så planene er der ;) Det kommer til å skje MYE de neste 6mnd:D
Så flott å lese :D håper tiden går fort og at du nyter den ;) du må legge ut bilde av spira etter tul da :D
 
Så flott å lese :D håper tiden går fort og at du nyter den ;) du må legge ut bilde av spira etter tul da :D
Det skal jeg :) håper den sitter hos deg snart også,gleder meg til å se deg legge ut en pos test;) men skal dere legge inn aksjer annahver dag og du har kjøpt el tester så er du GODT innafor❤️
 
Det skal jeg :) håper den sitter hos deg snart også,gleder meg til å se deg legge ut en pos test;) men skal dere legge inn aksjer annahver dag og du har kjøpt el tester så er du GODT innafor❤️
Skal begynne testinga i morgen tror jeg :D så satser jeg på å komme etter ganske snart jeg også ;)
 
Back
Topp