Mamma for første gang ❤️

Hvordan går det:)?

Heihei :) det går bare bra :) til tross for mye hormoner så er humøret på topp i dag :D vi skal dra for å se på huset vi har kjøpt om en liten stund, og tanken på at vi smått kan begynne å planlegge barnerom, farger, stellebord plassering osv er helt fantastisk!❤️

Hvordan går det meg deg?
 
Litt fraværende i helgen da mannen skulle dra i dag og vi ville prioritere oss og ikke mobil, pc, tv eller playstation som vi bruker å gjøre :)
Vi har kosa oss kjempe masse sammen, og bare tatt livet helt med ro :)
Snakket masse om fremtiden, planer, endringer i huset, og rundt huset, bilkjøp (den vi har blir nok for liten) og masse annet :)

I dag var vi på kaffebesøk hos ett vennepar som har en sønn som vi er Gudforeldre til, så vi fortalte dem at vi var gravid og at hvis de ville så hadde vi veldig lyst at de skulle være Gudforeldre til vår lille, og det ville dem selvførgelig være ❤️

Nå er mannen reist, men han er heldigvis tilbake om ca en uke igjen :) og godt er det!

Hvordan går det med dere andre?:)
 
Heihei :) det går bare bra :) til tross for mye hormoner så er humøret på topp i dag :D vi skal dra for å se på huset vi har kjøpt om en liten stund, og tanken på at vi smått kan begynne å planlegge barnerom, farger, stellebord plassering osv er helt fantastisk!❤️

Hvordan går det meg deg?


Spennende spennende:-D.. Hvor langt har du kommet i svangerskapet nå❤️?
Går tålelig her, formen er dalende:).. Veldig dalende, føles ut som første gang jeg var gravid .. Hehe, hatt noe omgangssyken tror jeg i tillegg :)
 
Spennende spennende:-D.. Hvor langt har du kommet i svangerskapet nå❤️?
Går tålelig her, formen er dalende:).. Veldig dalende, føles ut som første gang jeg var gravid .. Hehe, hatt noe omgangssyken tror jeg i tillegg :)

4+5 idag ❤️

Uff så uheldig du har vært da :(
Her er det for det meste bare superduper vonde pupper :p
 
Dagene går sent føler jeg, vil bare ha mannen hjem og enda er det 6 dager igjen til han kommer :(

4+5 i dag, merker godt at noe skjer i magen. Stramming, stikking, riving å røsking alle veier :p rart å kjenne for første gang :)

NÅ MÅ DAGENE BARE FLY AVGÅRDE!! :)
 
Nyt den tida du er alene uten mannen nå for de mannfolka kommer kommer til å irrtere oss grønne.. hi hi... Ja, det blir mye riving og røsking :p. Men det er jo positivt:p... start fasen er alltid like spennende :-D eneste som er plagsomt er tsrmsystemet stopper totalt opp og mye opplåst:p....
 
Nyt den tida du er alene uten mannen nå for de mannfolka kommer kommer til å irrtere oss grønne.. hi hi... Ja, det blir mye riving og røsking :p. Men det er jo positivt:p... start fasen er alltid like spennende :-D eneste som er plagsomt er tsrmsystemet stopper totalt opp og mye opplåst:p....


Ååjaaada, han kan irritere mye allerede, men akkuratt i dag er en skikkelig "savne mannen" dag ❤️:p

Alt er kjempe spennende for en førstegangs som meg :D
Hahah uff ja, den magen! Holder meg heldigvis hjemme nå pga pakkeperiode, så lufta plager meg ikke sååå mye, hadde vært verre om jeg var på jobb eller noe :p haha
 
Haha... Ja, ser den... men da får du gi han en skikkelig god runde når han kommer heimat :-D.... det blir vel bra med større plass kan jeg tenke meg:)? Huff ja, måtte slutte I jobben min jeg, ble for mye fysisk tung arbeid :( men baker og lager rede I stedenfor så det er greit... og studerer litt :-D
 
Svigermor danser rundt på kjøkkenet mens hun lager middag, det er hele 14(!!!!) grader ute i dag! I Nord Norge!! *hurraaa*
Kylling og pasta til middag i dag tror jeg, lukter slik ihvertfall :) nam!
Er så deilig å kunne spise hos svigermor og svigerfar når mannen et bortreist❤️ det ender alltid opp med at middag blir nedprioritert fordi det rett å slett er helt grusomt kjedelig å lage mat alene, og sitte ved kjøkkenbordet å spise alene. Syns det er kjempe trasi!
Men nå minker dagene til mannen kommer hjem til oss igjen❤️ og godt er det!! Fine, gode, snille mannen min ❤️ er så full av kjærlighet for tiden kjenner jeg!

I dag har tantesnuppene vært på besøk! storesøster på 4 og lillesøster på 3 mnd :D og det er såå stas!
Største frøkna elsker å være hjemme hos oss, å bare kose seg :) og minste ligger bare for det meste å smiler, babler og koser seg på gulvet :D
Godt med litt tantesnuppekos❤️

4+6 i dag! 5 i morgen! :D
Dagene flyver avsted noen ganger, og godt er det!
 
Tantesnuppekos og svigermor som lager middag hørtes helt perfekt ut
 
En liten pause.

Følte jeg trengte en pause fra BV i dag. Det første jeg leste om da jeg våkna var at en eller fler hadde begynnt å blø og var i ferd med å miste :( IKKE at det er noe galt i å fortelle/skrive eller noe slikt, for det går helt fint altså! Men i dag så takla virkelig ikke hodet mitt å lese eller tenke mer på det. Det bekymrer meg veldig hver dag. Er livredd for å se blod under dobesøk, overanalyserer alle forskjellige vondter i hele kroppen og det gjør meg smågal :(

Så ja, trengte rett å slett bare å glemme det litt, og fokusere/tenke på HELT andre ting :)
Ny dag i morgen!

God natt alle sammen, sov godt :)
 
UTBLÅSNING.

AT DET ER MULIG Å LAGE SÅ JÆVLA MYE KVALME?! Klikker snart fullstendig her!!!!

Satt hjemme hos Svigers i helgen, og det ble snakk om huset vi har kjøpt. Jeg og mannen havnet i snakk om rengjøring, og så sier jeg "når det bor to stykker i ett 3 etg hus, og den ene er borte 3 uker i slengen, så er det ikke nødvendig å vaske HELE huset og HVERT ENESTE rom hver uke", noe mannen også var enig i.

MEN, i dag hadde svigerFAR fått det for seg at jeg hadde sagt "pøh, vi trenger bare vaske 1 rom i mnd", og det hadde han spredt rundt seg til andre. Og når det kom til meg igjen ble jeg så innmari forbanna at jeg kjørte rett opp dit, og rett og slett ropte å skrek at det ikke var tilfelle, og at han skulle bare ringe dem det gjaldt å fortelle at det ikke var tilfelle.

Kjennte det rev godt i magen, og fikk en del smerter etterpå. Ligger nå rett ut på sofaen i ett enormt sinne og venter på at mannen skal bli ferdig å kjefte på han så jeg kan legge meg og kanskje stå opp til en litt bedre dag i morgen.

Kjenner at jeg til tider blir så forbanna på den fyren at jeg godt kunne tenkt meg å holde barna unna.
Måten har oppfører seg og gjør ting på er så uakseptabel at fy.

Merker at hormonene er på plass, og helst bare "klikke" hormonene!
 
Oi såpass ja! Fy flate for en ting å gå rundt å si! :O
 
Back
Topp