Mamma for 1. Gang?

Har lest igjennom dagboken din, og utrolig kjipt det som har hendt [emoji24] jeg håper du også får drømmebabyen din snart! Masse lykke til! Skal følge med videre [emoji173]️[emoji173]️ mangen klemmer
Tusen takk:) og takk for omtanken! Håper vi snart sitter her med gledestårer:) dette skal gå til slutt!
 
Da tror jeg jeg er et sted i begynnelsen av DPO land. Har ikke testet for eggløsning denne gangen, vil ikke at det skal bli «må ha» kos i dag typen. Så får vi se hvordan det funker
Men merker på kroppen at jeg er der et sted.
Litt blandede følelser, vil jo så gjerne, men etter flere nedturer troe jeg på en måte ikke at dette blir då lett som jeg først trodde. Etter Mola på 1pp fikk vi beskjed om at vi bare hadde vært Max uheldige. Derfor ble nedturen ikke desto mindre med SA på første forsøk etter ventetiden altså pp2.
Håper på en litt bedre avslutning denne gangen

Men har jo enda til gode å få blenda tester en måned, så det blir vel neste....
Jaja

Ingen kan vite, så jeg våger meg forsiktig å håpe at denne gangen,
Denne gangen skal vi få vår største drøm oppfylt

❤️
 
Måtte inn og lese litt hos deg.
Utrolig leit å lese hva du har måtte igjennom :Heartred
Selv om man bare har 2 på bak seg, så er man jo aktiv prøver mentalt hele veien, så kjenner igjen frustrasjonen i det å bare måtte gå å vente på å få begynne å prøve igjen.
Håper virkelig at du snart sitter med positiv test igjen og at den da sitter hele veien.
Følger deg videre på dette eventyret :)
 
Måtte inn og lese litt hos deg.
Utrolig leit å lese hva du har måtte igjennom :Heartred
Selv om man bare har 2 på bak seg, så er man jo aktiv prøver mentalt hele veien, så kjenner igjen frustrasjonen i det å bare måtte gå å vente på å få begynne å prøve igjen.
Håper virkelig at du snart sitter med positiv test igjen og at den da sitter hele veien.
Følger deg videre på dette eventyret :)
Tusen takk ja du sier virkelig noe der, man er jo mentalt innstilt på barn minuttet en aktivt går inn for det. Hyggelig at du vil følge meg videre❤️
 
Nå angrer jeg virkelig på at jeg ikke testa EL. Kroppen er så forvirrende. I dag er brystene og magen skikkelig vonde. Kjenner ikke igjen disse vondtene fra tidligere og jeg aner jo faktisk ikke hvor jeg er i syklus:/
Frustrerende å være prøver!
Så det var dagens tanker
 
Tusen takk ja du sier virkelig noe der, man er jo mentalt innstilt på barn minuttet en aktivt går inn for det. Hyggelig at du vil følge meg videre❤️

Ja, det er jo nettopp det, og da går man jo rundt hver måned og tenker "dette kunne vært måneden" selv om man ikke fikk prøve og kjenner på skuffelsen over det.

Håper bare veien deres videre blir lettere :)
 
Jeg kjenner virkelig ikke kroppen min igjen! Dette blir siste prøveperiode uten å teste for EL, man blir jo enda mer psyko av det! Har ingen symptomer på noe som helst, så jeg har lite Tro på at drømmebabyen sitter denne måneden:(
 
Hvis mine beregninger er riktige og syklusen er like regelmessig som den pleier er jeg nå 9 DPO, stikker litt i brystene i natt, ellers ingen endring. Tester er bestilt i posten og testetrangen er mildt sakt tilstede

Håpefull!
 
Jeg kjenner virkelig ikke kroppen min igjen! Dette blir siste prøveperiode uten å teste for EL, man blir jo enda mer psyko av det! Har ingen symptomer på noe som helst, så jeg har lite Tro på at drømmebabyen sitter denne måneden:(

Hvis mine beregninger er riktige og syklusen er like regelmessig som den pleier er jeg nå 9 DPO, stikker litt i brystene i natt, ellers ingen endring. Tester er bestilt i posten og testetrangen er mildt sakt tilstede

Håpefull!

Uff, kjedelig når kroppen ikke gir signaler, hverken i ene eller andre retningen.
Håper du slipper å måtte teste etter EL neste måned, men om du må, så håper jeg det bidrar til å redusere steessfølelsen. Gjør det hos meg i allefall. Testet forrige måned, men hadde for få tester og forlenget syklus, fant dermed ikke EL og ble litt smågal. Denne måneden både tester og temper jeg, og kjenner at det gir meg en ro og følelse av kontroll. Kroppen min gir meg ingen symptomer på EL, så ville vært umulig å finne den om jeg skulle bare lyttet til kroppen :facepalm:

Skjønner godt at testetrangen er tilstede. Når tenker du å begynne å teste? :)
 
Uff, kjedelig når kroppen ikke gir signaler, hverken i ene eller andre retningen.
Håper du slipper å måtte teste etter EL neste måned, men om du må, så håper jeg det bidrar til å redusere steessfølelsen. Gjør det hos meg i allefall. Testet forrige måned, men hadde for få tester og forlenget syklus, fant dermed ikke EL og ble litt smågal. Denne måneden både tester og temper jeg, og kjenner at det gir meg en ro og følelse av kontroll. Kroppen min gir meg ingen symptomer på EL, så ville vært umulig å finne den om jeg skulle bare lyttet til kroppen :facepalm:

Skjønner godt at testetrangen er tilstede. Når tenker du å begynne å teste? :)
Så hodt å høre at andre opplever det samme som meg (desverre). Er nok noe i det du sier, å ikke føle at en har kontroll over egen kropp kan være minst like stressende som å dokumentere det! Jeg bestilte tester i går så testingen begynner øyeblikket de dumper ned i postkassa kjenner jeg meg selv rett hvor er du i syklusen da? Håper det klaffer for oss begge:)
 
Så hodt å høre at andre opplever det samme som meg (desverre). Er nok noe i det du sier, å ikke føle at en har kontroll over egen kropp kan være minst like stressende som å dokumentere det! Jeg bestilte tester i går så testingen begynner øyeblikket de dumper ned i postkassa kjenner jeg meg selv rett hvor er du i syklusen da? Håper det klaffer for oss begge:)

Håper de dumper fort ned i postkassen da :)

Jeg er på CD 16, og kanskje Dpo 1 i dag, men det vet jeg ikke sikkert før om en dag eller 2, når jeg ser hvordan tempen blir. Sjanser ikke denne måneden, så prøver å legge inn aksjer hver dag nå :rolleyes:
Håper virkelig at juli er vår måned. Hadde vært veldig koselig med et mars/april barn :joyful:
 
Håper de dumper fort ned i postkassen da :)

Jeg er på CD 16, og kanskje Dpo 1 i dag, men det vet jeg ikke sikkert før om en dag eller 2, når jeg ser hvordan tempen blir. Sjanser ikke denne måneden, så prøver å legge inn aksjer hver dag nå :rolleyes:
Håper virkelig at juli er vår måned. Hadde vært veldig koselig med et mars/april barn :joyful:
Så spennende! Håper virkelig det klaffer for deg:):):):) gleder meg til å følge deg videre!
 
Åhr, satt og ventet på postmannen i dag. Han hadde ikke med seg noen pakke til meg så da blir jeg pent nødt til å vente en dag til med testing
Kanskje like greit
 
Åhr, satt og ventet på postmannen i dag. Han hadde ikke med seg noen pakke til meg så da blir jeg pent nødt til å vente en dag til med testing
Kanskje like greit

Nei, så kjedelig!
Hadde gledet meg til å se bildet av tester.
Må jo leve litt gjennom andres testing når man selv er alt for kort i løypa til å teste :p
 
Haha, ja! ‘En Blir så glad av å se positive tester!:)

Ja, man gjør jo det. Selv om jeg kan ta meg i å tenke: " skulle ønske det var meg", så blir man jo utrolig glad på andres vegne, spesielt hvis man vet at de har prøvd lenge.

Håper testene dumper ned i postkassa veldig snart :)
 
Benda blenda blenda.... meeeen aner jo ikke hvor jeg er i syklusen. Ingen symptomer annet enn svak murring som likeglade kan være TR.... likevel er test bonanza i gang!
 

Vedlegg

  • 76DF078D-9F5F-4976-B1D5-D2C664F95A55.jpeg
    76DF078D-9F5F-4976-B1D5-D2C664F95A55.jpeg
    534,5 KB · Visninger: 87
Æsj. Øverste to fra i Morges og nederste fra i kveld. Fikk litt forhåpninger da samme snille murringen som de to Andre gangene begynte i natt. Meeen synes de er svært blanke og selvsagt var det strek på den fra i morges når jeg kom hjem fra jobb.... så blir man helt tullete og forhåpningsfull, selvom en vet at den ikke teller:( buuuu. Så blir det vel 1. Blanke måneden for meg....
 

Vedlegg

  • 981F31E0-C12D-4B1D-AD0D-CC8944060D69.jpeg
    981F31E0-C12D-4B1D-AD0D-CC8944060D69.jpeg
    573,9 KB · Visninger: 88
Æsj. Øverste to fra i Morges og nederste fra i kveld. Fikk litt forhåpninger da samme snille murringen som de to Andre gangene begynte i natt. Meeen synes de er svært blanke og selvsagt var det strek på den fra i morges når jeg kom hjem fra jobb.... så blir man helt tullete og forhåpningsfull, selvom en vet at den ikke teller:( buuuu. Så blir det vel 1. Blanke måneden for meg....


Så kjedelig :(
Venter du fortsatt TR eller har du startet ny syklus og PP?
 
Back
Topp