Mamma for 1. Gang?

5+1

Formen:
Vonde bryst
Trøtt
Oppblåst

Nedtelling til TUL 26/6 og jeg kan nesten ikke vente! Håper jeg klarer å roe meg litt og glede meg litt over graviditeten etter dette!

Ellers; Har vært 20 dager uten snus og kaffe og det begynner å bli litt lettere (les:jeg har ikke lyst på heeeele tiden)

Ellers er mannen bortreist og har ikke sett han siden forrige uke, kan ikke vente til han kommer hjem på søndag:)
 
5+3
Da begynte det å blø. Som mens. Jeg er hjerteknust. Bare gråter. Vil ikke ringe mannen når jeg vet han er bortreist på guttetur, og koser seg. Han kommer til å bli så ufattelig lei seg.
Hadde så god følelse denne gangen.
Føler meg helt tom
 
5+3
Da begynte det å blø. Som mens. Jeg er hjerteknust. Bare gråter. Vil ikke ringe mannen når jeg vet han er bortreist på guttetur, og koser seg. Han kommer til å bli så ufattelig lei seg.
Hadde så god følelse denne gangen.
Føler meg helt tom
Å nei!!! Sikker på at det er SA? Hvilken farger er det på blodet?? Sender en stor klem til deg[emoji173]
 
Var først litt utvannet. Nå er det lyst med litt koagulert blod. Men har ikke hatt smerter som sist. Men skjønner ikke at dette kan resultere i noe annet enn SA:(

går det an å ringe legevakt? for å få noe bekreftet?? den usikkerheten du sikkert har nå må jo være helt for jævlig!!! blør du masse?
 
går det an å ringe legevakt? for å få noe bekreftet?? den usikkerheten du sikkert har nå må jo være helt for jævlig!!! blør du masse?
Veldig sikker på at legevakten ikke glør noe før etter uke 13. Så får bare vente å ringe legen i morgen. Skjedde selvsagt på jobb, så jeg dro hjem. Klarte ikke holde gråten tilbake.
Blør ikke masse, men blør ikke masse ved vanlig mens heller. Men har kommet blod hver gang jeg har gått på toalettet siste 5 gangene. Realistisk sett kan keg ikke skjønne annet enn at dette bare ikke går. Nå håper keg bare ikke det er ny mola og enda 6 mnd med karantene og cellegift
 
Veldig sikker på at legevakten ikke glør noe før etter uke 13. Så får bare vente å ringe legen i morgen. Skjedde selvsagt på jobb, så jeg dro hjem. Klarte ikke holde gråten tilbake.
Blør ikke masse, men blør ikke masse ved vanlig mens heller. Men har kommet blod hver gang jeg har gått på toalettet siste 5 gangene. Realistisk sett kan keg ikke skjønne annet enn at dette bare ikke går. Nå håper keg bare ikke det er ny mola og enda 6 mnd med karantene og cellegift
Håper det bare er småblødninger og at spiren enda holder seg fast! Men man vet jo aldri .. du får oppdatere. Syns det er rart du ikke har smerter om du spontanaborterer
 
Etter tre dager med mye blødning og koagler begynner gyn timen å nærme seg.
Symptomene føler jeg har dempet seg og jeg er bare veldig sikker på at det blir en lite gøy ultralyd. Likevel håper jeg det ikke finnes noen rester slik At jeg får klarsignal på å prøve igjen.
Har sånn respekt for prøvere der ute som har forsøkt lenge! Og selv om jeg ikke har prøvd lenge (men med 6 mnd karantene) føles det litt kjipt å bli gravid hver gang uten at deg fører til annet enn blødninger og masse styr. Jeg ante virkelig ikke at en prøveperiode skulle være så vanskelig.
Heldigvis er ikke mannen så lei seg lengre, det hjelper jo noe.
Så går vel livet bare videre inntil en febrilsk teller dager igjen! Så på Ops jeg er gravid på TV i går, måtte bare skru sv til slutt. Merkeligste programmer noen gang... hadde det bare vært så lett...
 
HCG på 0,1.
Så da starter jakten på eggløsningen igjen! Dersom eggløsning kommer 14 dager etter første blødningsdag fra SAen, er det i helga. Da skal vi i bryllup og mannen er informert om at da blir det et morsomt hotellopphold:)

Håper vi er over våres nedturer nå og at det svært ønskede barnet er i vente:)
 
Så leit å lese at dere mistet ❤ Masse lykke til med prøvingen - heia egget! :)
 
Så utrolig trist med SA:( Håper du snart får positiv test igjen og at spiren sitter i 9 måneder!
Vil gjerne følge dagboken din videre:Heartred
Klem Frupingvin
 
Så utrolig trist med SA:( Håper du snart får positiv test igjen og at spiren sitter i 9 måneder!
Vil gjerne følge dagboken din videre:Heartred
Klem Frupingvin
 
PP 3, CD 13
Og nå ble jeg stresset for dagene etter SA har gått litt fort i svingene.
Men har bestemt meg for ikke å teste etter EL, nå skal jeg bare høre på kroppen og kose med mannen litt ekstra.
Håper bare ikke EL har vært:/ kom plutselig på at keg jo hadde EL På CD 11 før SA. Hjelpes:/ men kan jo bli litt merkelig periode denne gangen også!? Jaja der får bare stå til. Om så jeg brenner noen ekstra kalorier på veien
 
Har lest igjennom dagboken din, og utrolig kjipt det som har hendt [emoji24] jeg håper du også får drømmebabyen din snart! Masse lykke til! Skal følge med videre [emoji173]️[emoji173]️ mangen klemmer
 
Back
Topp