MAM tåteflaske 0 mnd +

Orko

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Noen som vet hvor man kan få tak i smokker eller tåteflasker fra MAM fra 0mnd + i Bergen eller på internett som har kort frakttid?? Jeg finner bare fra 2 mnd+, og gutten min virker ikke helt klar for så mye melk på en gang. Han er nå 6 uker. Vi sliter med å finne en flaske som er bedre på han i forhold til at han sluker mye luft. Vanskelig å få i han mat. Vi har prøvd Medela, Avent, og Dr Brown. Men han sluker så vanvittig med luft. Medela går best men fortsatt sluker han mye og får veldig vondt i magen. Så vis noen har noen råd på flaske eller vet hvor jeg kan få tak i MAM hadde det vert supert..:)
 
Vet ikke hvor du kan få tak i flaksene eller smokkene, men MAM flasken har veldig bred smokk, så når mi brukte den så slukte hun mer luft enn med hvilken annen flaske, hun mistet ofte taket på smokken fordi den er så brei og da slukte hun luft i samme slengen.

Men vil tro att hvis du søker på Google så finner du garrantert en side som sender.

Edit: Her er en side som selger MAM flasker : http://www.mambaby.com/index.php?websiteLang=no&StoryID=26960&CountrySelect=no
 
jeg kjøpte smokkene på coop på lagunen mener eg. ringte rundt til butikker i nærområde for å finne MAM antikolikk flasker, for fant først bare den vanlige flasken. men fant til slutt på ICA.

nå er jo det veeeldig lenge siden du har spurt spørsmålet, så håper det har ordnet seg.
 
Back
Topp