Malt i melka

Vi begynte med malt gikk over til sviskesaft som vi laget hjemme
 
Mener jeg har hørt noe om at malt faktisk kan gjøre vondt verre, så ville nok brukt noe annet. Men hva vet jeg ikke helt..
 
Mener jeg har hørt noe om at malt faktisk kan gjøre vondt verre, så ville nok brukt noe annet. Men hva vet jeg ikke helt..
Gjorde det verre på mellomste, men bedre på eldste.
Man må nesten bare prøve seg frem og stole på seg selv, det er jo tross alt en selv som kjenner babyen best.

Med mellomste ga vi litt sviskesaft en gang om dagen før flaske...
 
Har du født?? Det har jeg ikke fått med meg jeg. Gratulerer så mye!! Står det bra til med dere? :)

Når det gjelder malt i mme så ver jeg ikke helt. Babyer er forskjellige. Spør helsesøster om hun har noen råd kanskje?
 
Har du født?? Det har jeg ikke fått med meg jeg. Gratulerer så mye!! Står det bra til med dere? :)

Når det gjelder malt i mme så ver jeg ikke helt. Babyer er forskjellige. Spør helsesøster om hun har noen råd kanskje?
Fødte 13.sep. Tusen takk:) Har en liten en som tydelig plages med noe om kvelden og natta. Kaver veldig og skriker mye. Er en del urolig om dagen også. Vurderer å bytte merke på mme og få tak i semperdråper og/eller miniform.

Brukte malt på storebroren, men så hadde ikke han noen plager som nyfødt og baby heller. Han sov,sov og sov.
 
Mener å ha lest noe ny forskning om at malt ikke lenger er anbefalt da d inneholder et enzym el no som babyer under 6 mnd ikke klarer å bryte ned i tarmen sin. D kan forårsake mer luftsmerter osv. Men nå fant jeg selvfølgelig ikke linken igjen. ☹️
 
Jeg anbefaler minifom og fenikkel te! Har funka gull på 2 av mine. Eldste hadde kolikk, så der hjalp ingenting annet enn bilkjøring
 
Fødte 13.sep. Tusen takk:) Har en liten en som tydelig plages med noe om kvelden og natta. Kaver veldig og skriker mye. Er en del urolig om dagen også. Vurderer å bytte merke på mme og få tak i semperdråper og/eller miniform.

Brukte malt på storebroren, men så hadde ikke han noen plager som nyfødt og baby heller. Han sov,sov og sov.

Vi bytta fra nestle til hipp og ungen ble bedre i løpet av 24t, hadde prøvd å bytte merke først[emoji5]
 
Her har en halv teskje malt i annenhver flaske vært løsningen for at magen og avføring skal være bra. Har hørt sviskesaft også skal være effektivt :)
 
Min på ti uker får malt et par ganger om dagen for at avføringen ikke skal være så hard. Har prøvd omtrent alle mme merker, men hipp er den som fungerer best på min baby.
Ikke prøvd sviskesaft men har hørt det også skal hjelpe :)
 
Minifom hadde vi god effekt med!
 
Back
Topp