****Mai skravletråden****

Skulle gjerne ha giddet å sette en brøddeig i ny og ne jeg og. Hva er hemmeligheten?

Tvangstanker om at hjemmelaget mat er best, og god barndom med en mormor som alltid laget god mat ;) (Og en mamma som aldri klarte å koke poteter engang, så jeg skal iallefall være bedre enn henne)
 
Ja, når jeg tenker på det har jeg jo lyst å møte jentene snart (de må bli inne litt til altså!), men kjenner jeg kommer til å savne å gå gravid også. Nå er jeg 25 uker i morgen, ikke sikkert jeg sier det samme om 10 uker:hilarious:

Det spørs det ja ^^
Er bare å nyte øyeblikkene mens de er der, og ta mange bilder. Snart er ungene klare for å flytte ut :eek:
 
Tvangstanker om at hjemmelaget mat er best, og god barndom med en mormor som alltid laget god mat ;) (Og en mamma som aldri klarte å koke poteter engang, så jeg skal iallefall være bedre enn henne)

Hehe ^^
Mine brød blir tørre og smulete, så jeg slår ingen jeg ^^
 
Det spørs det ja ^^
Er bare å nyte øyeblikkene mens de er der, og ta mange bilder. Snart er ungene klare for å flytte ut :eek:
Bilder blir det nok av tror jeg:D
 
Ja, vi hadde noen veldig flotte dager i april, så da måtte vi bare unne oss litt ekstra:rolleyes:
Det er viktig! Vi holdt på å ryke på noen for to helger siden, men så blåste det så himla surt. Så da orka vi ikke sitte ute og spise.
 
Det er viktig! Vi holdt på å ryke på noen for to helger siden, men så blåste det så himla surt. Så da orka vi ikke sitte ute og spise.
Det skjønner jeg. Smaker best når det er skikkelig vær :)
 
Hehe ^^
Mine brød blir tørre og smulete, så jeg slår ingen jeg ^^
Hva lager du de med da? Mursteinspuss?? :p Brød er jo ikke så veldig vanskelig å lage, men de fleste blir jo fortere tørre og smulete enn butikk brød som er stappet med alt mulig rart du helst ikke vil vite hva er ;)
 
Hva lager du de med da? Mursteinspuss?? :p Brød er jo ikke så veldig vanskelig å lage, men de fleste blir jo fortere tørre og smulete enn butikk brød som er stappet med alt mulig rart du helst ikke vil vite hva er ;)

Jeg har jo i det normale da, så jeg skjønner det ikke ^^
Men nå har jeg gitt opp. Ingen vits lenger siden den som spiser mest brød i familien fikk Cøliaki :p
 
Back
Topp