****Mai skravletråden****

Og som vanlig er de første innleggene de første timene ikke telt med i mai. Men jaja det går vel bra likevel :)
Det teller vel ikke før sånn i 2-3 tiden eller noe sånn tror jeg.

Men der går bra likevel. Mai er lang. Men den går fort!
 
Her snør det[emoji33] om ikke annet så hjelper det på den snøen som ligger fortsatt! Men softis, det frister det rett og slett ikke å spise. Krysser fingrene for bedre vær utover dagen[emoji4]
 
Endelig mai! Har satset på vår i både mars og april, men nå tror jeg jammen endelig våren er her! Her i vest betyr det riktignok 10 grader og regn, men det er vel bedre enn snø? Krysser fingrene for en nydelig mai etterhvert!
 
Her snør det[emoji33] om ikke annet så hjelper det på den snøen som ligger fortsatt! Men softis, det frister det rett og slett ikke å spise. Krysser fingrene for bedre vær utover dagen[emoji4]

Snø? Å, så kjipt!
 
Noen bursdager er der jo i mai .to av svigerinne mine i alle fall. Og noen i slekta mi også. Men det er juni som er den store mnd synes jeg. Da kommer de tett
 
Endelig mai! Har satset på vår i både mars og april, men nå tror jeg jammen endelig våren er her! Her i vest betyr det riktignok 10 grader og regn, men det er vel bedre enn snø? Krysser fingrene for en nydelig mai etterhvert!
Alt er bedre enn snø på denne tiden[emoji28]
 
Back
Topp