Mai jentenes hobbytråd :)

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Her kan dere poste litt om hobbyen deres med bilder og oppskrifter :) så kan vi inspirere hverandre :)
 
Holder på med et par hvit babybukser :) er vel ferdig i morgen tidlig :) legger ut bilde etterhvert :)
 
Jeg holder på med Pickles sin bestefartrøye til lillebror i str. 2 år.
Jeg kan egentlig ikke strikke men da formen er for dårlig til å sy (min hobby og jobb), MÅTTE jeg ha en sofaprosjekt :)
Skal ikke begynne med noe til babyen før etter uke 12, det har jeg lært fra de gangene jeg mistet....
 
Elsker å strikke, men er i flytteprosess og må pakke og ordne nå så ingenting fristende på pinnene. Men når vi kommer ihus skal jeg starte på vognteppe og kjøpe ny symaskin til hobbyrommet mitt. Gleder meg
 
Jeg tegner og maler, og strikker når jeg en sjelden gang finner tid.
Utrolig hvor liten tid en egentlig har når en er i full jobb og kommer hjem til unge og mann!
Jeg skal på kurs i portrettegning i dag som varer hele helga! Legger ut bilde etterhvert.
 
[="Stoltmor90, post: 16466527, member: 47505"]Da nærmer den heller babybukser til den kommende babyen til venninna mi seg ferdig bare et bein og litt pynt igjen :) Vis vedlegget 32526[/quote]
Er den heklet??
 
Da må jeg bestille en sånn til babyen til den kommer :) likte godt den i brun der jeg :) hvor mye tar du får den?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kjempefin den i brun, er så nøytral å:) strikke den i minste str da? Tar 450,- for den:)
Supert, si fra når den er ferdig så kan vi snakkes på pm om betaling og adr min osv :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg strikker og hekler litt. Holder for øyeblikket på med en marius genser ned traktørmønster (isteden for stjerne) til min 3 åring :)

Kjekt med så mange strikke/hekle/sy damer her inne:glasses9
 
Back
Topp