Mai har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!!


Mai 2016 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

  • Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(5 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Lykkeliten_86 (trykk på nicket, derifra får du opp valg om å sende pm)


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!
 
Last edited by a moderator:
Sjekk at du oppfyller kriteriene først! Du må ha 50 innlegg på mai 2016! (Det holder ikke med 50 innlegg på Babyverden, det må være på dette underforumet). Les innlegget over her. :) Dersom du oppfyller kriteriene: Send PM til meg og skriv termindatoen din, så går det raskere for meg å sjekke om du er på terminlisten! :) Så får dere tilgang etter hvert. [emoji173]️ (Trykk på nicket mitt og den konvolutten øverst i hjørnet på app'en eller start en samtale i nettleser.)

Den gamle terminlisten oppdateres ikke lenger, så da må du skrive deg på den nye som er for etter OUL, her!

Om du har født kan du eventuelt skrive deg på Fødelisten her.

Du må stå oppført enten på en av terminlistene eller fødelisten for å kunne få tilgang til skjult gruppe! Si ifra når du søker tilgang hvor du står oppført.

Jeg svarer på PM om du kan få tilgang, og etter det må administrator gi deg tilgang. For å sjekke om du har fått tilgang enda så kan du gå inn på forumet på nettleser og se om du har fått banneret vårt under nicknavnet ditt, sånn her:

image.jpeg

For å få opp den skjulte gruppen på app så må du oppdatere hele forumet når du er ute på førstesiden i forumet (Generelt, Nyeste termingrupper osv.) Om du ikke får det til så kan du logge ut og inn av app'en. Den skjulte gruppen ligger på toppen her inne, under "Våre dagbøker".

Etter at du har fått tilgang:
- Husk at du må si ifra til meg og på terminlisten dersom du endrer nicknavn .
- Jeg sjekker om du har skrevet 5 innlegg på skjult gruppe hver måned, hvis du er lite aktiv får du PM om at du må øke aktiviteten for å beholde tilgangen din. Dersom du ikke øker aktiviteten mister du tilgang. Du kan søke på nytt om ny tilgang etter to uker.



For å sjekke om du oppfyller kravene om 50 innlegg på termingruppen, gjør du følgende:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1 (Må brukes i nettleser, ikke i forum-app.)

Stikkord - La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn brukernavnet ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg Mai 2016 (OBS! Hvis du gjør dette via nettleser på telefonen, må du huske å velge bort "hele forumet", for denne vil automatisk bli huket av. Poenget er å sjekke hvor mange innlegg du har i selve termingruppen, ikke over hele forumet.)

Trykk på Søk!

Deretter blar du deg helt ned til den blå linjen under siste innlegg du får opp. Der står det f.eks. "Viser 1 av 20 av 157". Det betyr at du har skrevet totalt 157 innlegg i termingruppen.
 
Last edited:
Hvordan ser man hvor mange innlegg man har?

Jeg har nå lagt til link til søkemotor i innlegget mitt rett over her, med instruksjon for hvordan man kan sjekke antall innlegg. :)
 
Last edited:
Jeg klarer ikke sende deg pm jeg! Finner ikke noe knapp for det, hehe! Men får jeg bli med på skjult forum eller?
 
Dersom noen av dere som har mistet tilgangen pga. for lite aktivitet skulle ønske å komme tilbake så bare send meg PM. Dere kan få ny tilgang når det har gått 14 dager siden dere mistet tilgangen. Kravet for å beholde tilgangen er som tidligere: 10 innlegg inne på skjult forum hver måned (altså 2-3 innlegg per uke eller så tar man en ordentlig tur innom to ganger i måneden og skriver 5 innlegg per gang, det går fort!) :)
 
Er det ikke mulig for meg å få tilgang side jeg ikke står på terminlista? Holdt meg på april siden jeg hadde termin da, men han kom i mai, så har holdt meg her etterpå..
 
Jeg får ikke opp skjult boksen lenger etter de nye oppdateringene, bruker appen. Bare jeg som har dette problemet?
 
Jeg får ikke opp skjult boksen lenger etter de nye oppdateringene, bruker appen. Bare jeg som har dette problemet?
Nei det er mange som har det. Dette kan hjelpe: tøm loggen på mobilen, logg inn og ut på nytt. Vent ett par dager, dukker som regel opp av seg selv. I mellomtiden kan man bruke nettleser ;)
 
Finnes fremdeles skjult ?? har ikke vært inne på over 1år men skulle. gjerne vært innom å lagret med. bildene jeg la ut der mens jeg var gravid og sånn :)
 
Back
Topp