Mai baby ♡♡

Første svangerskaps kontroll er bestillt ♡ 19/9 er dagen ♡
Jeg er da uke 7+2 ☆ Blir rart å fylle ut helsekortet igjen!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
så gøy.jeg blir nok å ringe i morgen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så koselig med dagbok!! Det må jeg også lage meg:rolleyes:

Og ikke minst stas med den første legetimen!! :D
 
Ja, fint å ha en plass der man ikke føler man spammer noen og der man kan se tilbake på ting ;-)

Gleder meg til legetimen!
 
Uke 5+6

Har jobbet mye de siste dagene og har derfor ikke hatt tid til å være her inne ♡ Men nå må det oppdateres litt :)

Kvalmen har blitt mer tydelig i hverdagen og jeg sliter med maten. Kvalmen går over når jeg får i meg mat, men jeg orker ikke tanken på så mye. Tvinger derfor meg selv til alle 4 måltider da jeg vet ting blir bedre. Ellers er jeg bra oppblåst i magen, må opp på do på natta og er sliten og svimmel. Føler på meg at det blir en gutt denne gangen også siden symptomene er så like de i forrige sv.skap :) Økt hårvekst...er det noe man kan føre på symptomlisten forresten??
 
Uke 8+2 ♡

Var på første sv.skaps kontroll på fredag (uke 7+2) og tok hcg prøver siden det er en mulighet for at jeg ble gravid før jeg trodde. Legen ringte i går og sa at jeg hadde hcg på 90 000, noe som kan bety uke 8 men også uke 13, som er en mulighet. Jeg ble derfor henvist til oul på grunnlag av 13 uker istede for 7/8. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er 13 uker på vei, men sier ikke nei takk til tidligere ul. Ca 5 uker da kanskje, så får jeg se lille hjertet vårt ♡

Kvalm er jeg enda...det beste er å være på jobb egentlig. Da har jeg ikke tid til å kjenne på det liksom...hjemme føler jeg at jeg er konstant kvalm :-/
 
Uke 8+4 ♡

I dag fant jeg hjertelyden!! 170 herlige slag i minuttet ♡♡ Godt å ha hørt den før vi skal fortelle familie og venner om graviditeten om ikke lenge!
 
Last edited:
Uke 8+4 ♡

I dag fant jeg hjertelyden!! 170 herlige slag i minuttet ♡♡ Godt å ha hørt den før vi skal fortelle familie og venner om graviditeten om ikke lenge!
Fant dere den med doppler? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uke 9+0 ♡

Tiden går faktisk fremover :-D Om bare noen dagen skal vi fortelle det til besteforeldre og tanter/onkler ♡ Det blir så kos!! Nå skal noen herlige fridager nytes ☆
 
Back
Topp