Mai 2017 har fått et skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Hvorfor vises det ikke på iPad? Vises på tlf.
 
Får den ikke opp i dag?
 
Ikke jeg heller. Har da inntrykk selv at jeg har mer enn 10 innlegg siste mnd, spurte til og med et spm i skjult for en time siden - og jeg venter jo på svar fra de andre medlemmene...! :p
 
Jeg får den heler ikke opp. Usikker på om jeg har oppfylt kravet da, men regner med jeg ville fått beskjed om jeg ble kastet ut?
 
Hadde vært fint å få en sjanse før man ble hevet ut.... var aldri et tema i Oktober 2014...
 
Burde få en melding med varsel på forhånd, om det faktisk er tilfelle at vi har blitt kastet ut. Sånn er det i den andre termingruppa jeg er med i.
 
Kommer heller ikke inn nå, tror jeg har vært for lite aktiv i det siste :/ så har vel blitt kastet ut. Men enig i at man skulle fått et forvarsel.
 
Hei.
Det var ganske mange som mistet tilgang nå. Jeg har vurdert om jeg skal gi beskjed å gi dere en sjans. Men det er ikke så vanskelig å selv sjekke i slutten av mnd hvor mange innlegg som er blitt skrevet i skjult i løpet av en mnd. Det er bare snakk om 10 innlegg.

Nå gikk det to mnd uten at noen ble kastet ut fordi jeg tenkte å være grei i desember med julen. Og de som er blitt lagt til etter den 15 i mnd blir heller ikke sjekket så de har lik mulighet som resten til å skrive 10 innlegg på en mnd.

Men så også at det var over 7 stk som ikke hadde skrevet et eneste innlegg i skjult hele januar, og det blir litt dumt tenker jeg. Selvfølgelig kan ting skje, og det er ingen problem å komme inn etter "karantenen" heller.
 
Hei.
Det var ganske mange som mistet tilgang nå. Jeg har vurdert om jeg skal gi beskjed å gi dere en sjans. Men det er ikke så vanskelig å selv sjekke i slutten av mnd hvor mange innlegg som er blitt skrevet i skjult i løpet av en mnd. Det er bare snakk om 10 innlegg.

Nå gikk det to mnd uten at noen ble kastet ut fordi jeg tenkte å være grei i desember med julen. Og de som er blitt lagt til etter den 15 i mnd blir heller ikke sjekket så de har lik mulighet som resten til å skrive 10 innlegg på en mnd.

Men så også at det var over 7 stk som ikke hadde skrevet et eneste innlegg i skjult hele januar, og det blir litt dumt tenker jeg. Selvfølgelig kan ting skje, og det er ingen problem å komme inn etter "karantenen" heller.

Jeg får ikke sjekket dette, da jeg ikke har tilgang til data. For man får vel ikke sjekket det med app?

Trodde alt var OK så lenge jeg ikke hadde fått noe varsel. Hadde jeg fått det hadde jeg passet på slik at jeg ikke mistet tilgangen. Trodde jeg var innafor altså.

Hvordan er karantenen? Når kan man få tilgang igjen?
 
Karantenen er 3 uker. Send meg en PM etter det så gir jeg en tilbakemelding.
 
Hmm.. oppdaterte appen og nå finner jeg ikke skjult forum. Var da sikker på at jeg hadde skrive nok innlegg/ kommentarer i mars til å beholde tilgangen min :-/ Er jeg utestengt?
 
Jeg kommer heller ikke inn på skjult forum på appen lengre :( Kommer inn via nettleser. Noen som vet hvordan man kan fikse det?
 
Back
Topp