Magevondt

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Dere som har hatt/har baby som har fått mm og slitt med magevondt, ble det bedre når/om babyen bæsjet sjeldnere?
Gått fra 5-6 bæsjebleier i døgnet til 2-3 i døgnet. Men han klager mye og lenge fordi han ikke får det ut. Får så vondt av han :/
 
Prøvd å ha malteekstrakt i melka? Det pleier å hjelpe på å få det ut :)
 
Jeg sliter av og til med det samme med lillegutt, men han bæsjer kanskje en gang i uka :sorry: idag har han hatt noen turer med mageknip, så håper han får bæsjet snart! De sier jo at fullammede babyer ikke kan bli forstoppet:)
 
Har det samme her.
Har gått fra bæsjebleie før og etter amming, til 2-5 på dagen.
Ingen om natten i det heletatt nå, som forsåvidt er fint.
Men det hender også at hun har mye vondt i magen. Kommer muligens ann på hva jeg spiser, men finner aldri ut hva det er når det kan påvirke henne 2-3dager etter at jeg har spist det.. :wideyed:
 
Jeg sliter av og til med det samme med lillegutt, men han bæsjer kanskje en gang i uka :sorry: idag har han hatt noen turer med mageknip, så håper han får bæsjet snart! De sier jo at fullammede babyer ikke kan bli forstoppet:)
Nei det er fordelen:)
Ok, så da er det ikke mye grining hver dag frem til han bæsjer nå? Bare litt innimellom?
 
Har det samme her.
Har gått fra bæsjebleie før og etter amming, til 2-5 på dagen.
Ingen om natten i det heletatt nå, som forsåvidt er fint.
Men det hender også at hun har mye vondt i magen. Kommer muligens ann på hva jeg spiser, men finner aldri ut hva det er når det kan påvirke henne 2-3dager etter at jeg har spist det.. :wideyed:
Har på morgenen vi. Men er sikkert fordi han slapper godt av hele natta :) glad vi har rolige netter. Kun våken for mat :)
Gitt opp litt dette med å kutte ting å spise.. vanskelig. Men kuttet løk og kunstig søtning.
 
Nei det er fordelen:)
Ok, så da er det ikke mye grining hver dag frem til han bæsjer nå? Bare litt innimellom?
Her virker han plaget av mer mageknip enn vanlig, når det er lenge siden han har bæsjet, og når han promper lukter det ille :hungover: :p kommer turevis, syns hvertfall jeg :)
 
Min plages litt med magevondt, med endel fising og sprutbæsj til tider .. Får jo vondt av han, håper det går over snart :)
 
Føler det er mer luft enkelte dager men ikke noe spesielt annerledes bæsjebleier. Er iallefall flere til dagen men ikke på natta. Som regel på morgen og kveld.
 
Men når jeg tenker meg om så kan noe av sprutbæsjen muligens komme av at han går på kur for trøske:wideyed: Ikke vet jeg :D
Kan være :) ellers kan de jo få sånn eksplosjon når de kun får mm har jeg lest.
Skulle bare visst om det var noe jeg spiste, og klart å hjelpe han.
 
Kan være :) ellers kan de jo få sånn eksplosjon når de kun får mm har jeg lest.
Skulle bare visst om det var noe jeg spiste, og klart å hjelpe han.
Ja, her også når han skriker og tydelig viser ubehag .. Skal ikke være lett:confused: Men håper da at det går seg til etter 3 månedersalder :happy:
 
Sniker fra november. Her har lille slitt med mye magevondt. Han hadde gjerne bæsjebleie etter hvert måltid. Da han ble tre måneder begynte det å endre seg og han hadde bare en til to bæsjebleier i døgnet og magesmertene begynte å avta. Nå er han fire måneder og magesmertene er helt borte. Prøvde å kutte ting fra kostholdet, men ingenting fungerte. Det er rett og slett umodent tarmsystem og det blir helsighvis bedre etterhvert:happy:
 
Fysj, virket som lillegutt hadde skikkelig vondt igår. Ingenting hjalp, han gråt av full hals i 40min før han roet når han ble vippet i vippestolen :sorry:
 
Fysj, virket som lillegutt hadde skikkelig vondt igår. Ingenting hjalp, han gråt av full hals i 40min før han roet når han ble vippet i vippestolen :sorry:
Huff føler såå med dere. Jeg blir "gal" av 10 min liksom.
 
Jeg har begynt å gi sviskemos. Han får så magesmerter av maltekstrakt. Husk at det er gluten i malt også
 
Har gitt lille minifom i to dager nå. Ser ut som det funker litt, for hun har luft, men hyler ikke av smerte lenger.
 
Back
Topp