Magesmerter og andre bekymringer...

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Da jeg våknet i dagtidlig og skulle snu meg i senga stakk det veldig over skambeinet. Det var skikkelig vondt. Etter det har jeg hatt ganske vondt i magen. Er bare 3+3, er dette normalt eller? Ser det er flere som har gått fra august forum og tilbake som prøver, da blir man jo litt småbekymra... Ser også at noen har hatt "kjemisk graviditet", er det stor sjanse for det når HCG slår ut? Jeg har hatt en ganske svak gtest og en noe sterkere, men har ikke IKM før på fredag. Blir så usikker! Men, fyldige pupper, "bobling" nederst i magen og skikkelig oppblåst mage er på plass
 
Det er vanlig at det stikker og er vondt når livmor strekker seg og vokser!

Kjemisk graviditet er graviditet som går til grunne innen uke 5+0.

Lykke til, det går ofte veldig bra :) Ta en ny test på IKM?
 
Tusen takk for svar:) man blir jo helt tussete! Tenkte jeg skulle ta en til nærmere IKM. For egentlig synes jeg det var litt rart at jeg fikk utslag allerede 8 og 9 dpo! Og etter et dobesøk er magen mye bedre... Kanskje jeg burde ta en mnds pause fra forum, jeg bekymrer meg nok mye unødvendig når jeg ser at andre sliter.
 
Da jeg våknet i dagtidlig og skulle snu meg i senga stakk det veldig over skambeinet. Det var skikkelig vondt. Etter det har jeg hatt ganske vondt i magen. Er bare 3+3, er dette normalt eller? Ser det er flere som har gått fra august forum og tilbake som prøver, da blir man jo litt småbekymra... Ser også at noen har hatt "kjemisk graviditet", er det stor sjanse for det når HCG slår ut? Jeg har hatt en ganske svak gtest og en noe sterkere, men har ikke IKM før på fredag. Blir så usikker! Men, fyldige pupper, "bobling" nederst i magen og skikkelig oppblåst mage er på plass
Der er alltid noe å bekymre seg over, jeg bekymrer meg for at jeg merker fint lite tik at jeg er gravid. Men ingen graviditeter like, og det meste er vanlig/normalt etter hva jeg skjønner :D
 
Back
Topp