Magemuskler

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Hvem oppsøker man hvis man vil sjekke at magemusklene er tilbake der de skal være? Har prøvd å sjekke litt selv, men vet ikke helt om jeg kjenner riktig (er mykt noen steder, men så kan det jo bare være litt magefett også ).
 
Den er god! Da får jeg se når jeg gidder å bestille time [emoji6] Så langt er det bare trilleturer som trening, og en og annen skitur med bikkja (da jobber jeg ikke veldig hardt selv for å si det sånn [emoji14]). Ikke noe styrketrening her den nærmeste tida, men greit å sjekke at magen er normal før jeg begir meg ut på litt "oppstramming".
 
Jeg tenkte å gå til fysio å sjekke :) Har en fast som sa til meg før fødsel at han kan sjekke.
 
Har tenkt å sjekke men et ork å gå til fastlegen

Samme her.. i tillegg så er så vanvittig treg at folk aldri kommer inn til riktig tid. Lengste jeg har venta er litt over en time.. kjempegøy med en liten en i bilstol som kan våkne når som helst.. [emoji58]
 
Samme her.. i tillegg så er så vanvittig treg at folk aldri kommer inn til riktig tid
Lengste jeg har venta er litt over en time.. kjempegøy med en liten en i bilstol som kan våkne når som helst.. [emoji58]
Ja, syns nå alt er ork og mest avtaler da vet aldri med babyen hehe
 
Back
Topp