Mageknip eller rier?

Bolina

Andre møte med forumet
Førstegangsfødende så vet ikke helt hva som er normalt.... I natt har jeg nesten ikke sovet da jeg har hatt det som har føltes som mageknip. Det har kommet «i tak», men har for det meste vært høyt oppe i magen. Har ikke vært løs i magen. Det var relativt vondt, men jeg sovnet etterhvert i to timer. Nå er smertene nesten borte, men kjenner at jeg på en måte er litt støl i magen. Hva tenker dere om dette? Er det bare vanlig mageknip eller er kroppen igang med noe? Termin om 9 dager....

Takker for alle erfaringer
 
Det høres for meg mest ut som mageknip/luftsmerter... rier vil ta seg opp så når det gikk over så høres det ikke ut som det ihvertfall...

Hvis du får vondt igjen så ville jeg ringt jordmor eller føden for sikkerhets skyld, smerter høyt i magen kan vel være symptom på svangerskapsforgiftning i verste fall, så greit å evt sjekke opp det [emoji846]
 
Tenker kanskje det var kynnere? Spesielt om magen ble hard i tillegg. Rier skal jo strengt talt ikke gi seg men øke i styrke og intensitet. Kan jo tenkes at det er modning på gang, men min erfaring er at man da også kjenner det i ryggen. Sist hadde jeg slike tak (i mage og rygg/mensmurringer) hver kveld i en uke før riene endelig kom i gang.
 
Førstegangsfødende så vet ikke helt hva som er normalt.... I natt har jeg nesten ikke sovet da jeg har hatt det som har føltes som mageknip. Det har kommet «i tak», men har for det meste vært høyt oppe i magen. Har ikke vært løs i magen. Det var relativt vondt, men jeg sovnet etterhvert i to timer. Nå er smertene nesten borte, men kjenner at jeg på en måte er litt støl i magen. Hva tenker dere om dette? Er det bare vanlig mageknip eller er kroppen igang med noe? Termin om 9 dager....

Takker for alle erfaringer
Hvordan går det?
 
Hvordan går det?
Takk som spør Mageknipen forsvant etter to dager så tenker at det sikkert var det eller luftsmerter. Har vært plaget med det litt tidligere i svangerskapet. Kjenner mye liv daglig og skal til jordmor i morgen så tenkte jeg skulle nevne det for henne da
 
Takk som spør Mageknipen forsvant etter to dager så tenker at det sikkert var det eller luftsmerter. Har vært plaget med det litt tidligere i svangerskapet. Kjenner mye liv daglig og skal til jordmor i morgen så tenkte jeg skulle nevne det for henne da

Godt det ga seg da! Sikkert greit å nevne det for jordmor ja [emoji5]
 
Back
Topp