Magefrøet <3

Coco87

Betatt av forumet
Julibarna2014
26.oktober:

ImageUploadedByBV Forum1383814964.465838.jpgJeg står opp før kjæresten i dag, skyndter meg inn på badet. Testen jeg har kjøpt ligger nederst i toalettmappa og venter på meg.
Synes det tar uvanlig lang tid før den viser resultatet. Det er sikkert feil på den! Jeg vasker fjeset og børster håret.. Ser på meg selv i speilet. Har hatt en merkelig følelse de siste dagene. Men det kan jo bare være pms! Skulle hatt mensen i går, puppene føles hovne, jeg har humørsvingninger og kjenner litt stikking i magen. Typiske kjennetegn for at mensen er på vei...

Gravid 1-2 lyser mot meg i displayet!

Hjertet mitt banker så hardt at jeg kan se det.. Jeg er i sjokk. Vi ble offisielt kjærester 15.september. Han flytta fra Kristiansand og inn hos meg 11.oktober. Vi har snakket om barn hundre ganger. Vi vil de samme tingene, vi har de samme målene i livet. Jeg har kjent han i nesten 7 år. Jeg vet akkurat hvor jeg har han. Vi vil ha barn, men vi hadde ikke tenkt at det skulle skje så fort! Hvordan kommer han til å reagere?

Kler på meg morgenkåpa mi, legger testen i lomma. Han ligger i senga enda, sjekker siste nytt via telefonen. Jeg går inn døra til soverommet og ser på han. Han er så kjekk, så go og snill med meg. Han er virkelig hodestups forelska og behandler meg som ei prinsesse. Han sier alltid de rette tingene, men hvordan takler han dette?? Hva skal jeg si??

Jeg får ikke frem et ord... Går bare i mot han, og holder frem testen uten å si noe. Hjertet mitt banker og jeg skjelver slik at han ikke klarer å se hva jeg prøver å vise han, men han forstår hva det er.
Han holder rundt meg, "har du panikk kjære?", spør han, og jeg klarer å nikke til svar.
"Jeg kjenner det.. Stakkar.. Går det bra med deg?"
"Går det bra med DEG?!" Spør jeg, jeg har panikk for at jeg er redd han skal få panikk!
"La oss nå ta oss av din panikk først, du har panikk nok for oss begge!"

Han er så rolig... Jeg blir så glad!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gratulerer så mye:). Høres ut som om du har en herlig og omsorgsfull kjæreste :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
10.november

5+6 i dag! Det går sakte men sikkert fremover!

I dag er det farsdag, og jeg skal besøke pappa med kake som jeg pleier. Han elsker marsipankake, og hvert år på farsdag og bursdagen hans så baker jeg kake og kommer på besøk! Har lyst til å dele nyheten med han og stemora mi...

De som vet til nå:
mamma (fikk vite det samme dag som vi fant ut, 3+6), mine to nærmeste venninner Mona og Marlene, Alex har fortalt det til kompisen vår Mads.

I går kveld var søstra til Alex her, han hadde lagd finnbiff og inviterte henne på mat. Hun hadde med seg vin og øl som vi vanligvis konsumerer på en lørdagskveld. Men jeg kunne jo ikke drikke! Så da avslørte vi oss for henne.. Kom ikke på noe god grunn hvorfor jeg ikke kunne ta meg et glass vin på en lørdagskveld :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
11.november

6+0 og i syvende uke!

Fortalte pappa og stemor i går når de var her på besøk! Stakkars fikk sjokk begge to! Så begynte de å bekymre seg for meg, for at vi må kjøpe oss leilighet og større bil! Det har vi jo snakket om allerede, hadde bare ikke planlagt at alt skulle skje så fort :)
Vi ser litt på finn etter borettslagsleilighet, har akkurat gjort opp med den jeg eide sammen med x'n så har litt egenkapital ;)
Samboeren min har firmabil, mens jeg kjører en sedan som jeg tror jeg kan få god innbytterpris på, slik at vi får kjøpt stasjonsvogn ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: Atu
13. November

6+2 i dag :)

Var hos legen i går siden jeg har vært så dårlig form, i tillegg til kvalme blir jeg ekstremt fort sliten, blir svimmel og får hjertebank. Legen mente jeg hadde stressa for mye i det siste, har litt for høyt blodtrykk! Hun ville jeg skulle slappe av ut uka og se det an, samt dra på tidlig ul for å berolige meg selv.

Skjer alt for mye i livet mitt på kort tid! Jeg som vanligvis er en sterk person er følsom og ute av fokus... Men jeg er ihvertfall lykkelig <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
14.november

6+3

I går fortalte vi til svigermor og svigerfar! Svigermor begynte å strikke omtrent i samme vendinga og svigerfar lyste opp i et smil jeg ikke har sett på han før!
Jeg ble veldig glad og rørt over reaksjonene deres. De har ikke barnebarn fra før så gleden var stor!


Sent from my iPad using BV Forum
 
16.november

6+5

Våkner tidligere og tidligere om dagen! Må tisse og spise tidlig på morgenen.. Våknet 05:13 i dag... Men det kan også være stormen Hilde som vekte meg!

ImageUploadedByBV Forum1384578344.491105.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
18. November

7+0

I går fortalte vi bestemor! Hun ble overrasket og fikk tårer i øynene, da begynte jeg også å grine! Hun lo hjertelig når jeg sa at jeg sikta på bursdagen hennes 8.juli ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
20.november

7+2

I dag har vi vært på ultralyd! Alt så bra ut og vi fikk se et lite bankende hjerte!


Sent from my iPad using BV Forum
 
24.november

7+6

Har vært grei form denne uka, klart å balansere kvalmen med jevne måltider.
Men i natt hadde vi besøk av noen kompiser og jeg tok en alkoholfri øl og et glass alkoholfri hvitvin, var sjåfør og hadded et kjempegøy, men når klokka runda ett var jeg så trøtt at jeg ble uvel, var bare nødt å legge meg. Ba dem vekke meg når de skulle kjøres hjem. Halv 5 kjørte jeg noen hjem og resten dro på nach. Gikk rett i koma og sov til kl 13 igjen. Føler meg mye mer bakfull enn jeg noen gang har gjort når jeg har drukket :p
Skjønner at jeg ikke kan være med på like mye mer, kroppen begrenser dett fint selv! Må legge meg når jeg blir trøtt på kvelden... For min egen og Magefrøet sin del <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
28.november

8+3

I niende uke har jeg det mye lettere enn jeg har har hatt tidligere! Er i bedre form, men ufattelig trøtt og sliten. Har null overskudd og har dårlig samvittighet for at jeg får gjort så lite hjemme... Kjæresten er heldigvis utrolig snill og god <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
10. Desember

10+1

Tiden går fortere no, mye å gjøre på jobb, og når jeg ikke er på jobb sover jeg bare :p
Er svært sliten, bruker all energi til å være på jobb, det er tungt men jeg kan ikke være sykemeldt nå! Det verste er vel at jeg blir så dårlig av alle lukter og å stå hele dagen. Biter tenna sammen til jeg er passert 12 uker, ikke lenge igjen nå og det skal visst bli lettere da ;)

Føler meg som en dårlig kjæreste som sover så mye og orker så lite, men han er heldigvis forståelsesfull <3
 
16.desember

11+0

Plutselig i går kveld merka jeg at magen var annerledes, tror det er livmora jeg nå kjenner nedenfor navlen :)
Formen er strålende!
 
Back
Topp