Magebilder!

Skjønner ikke hvordan jeg skal skjule dette her. Er bare 5+6
Mitt andre barn da men syns det var litt mye mage veldig tidlig.
ImageUploadedByBV Forum1471286415.906094.jpg
 
Skjønner ikke hvordan jeg skal skjule dette her. Er bare 5+6
Mitt andre barn da men syns det var litt mye mage veldig tidlig.
Vis vedlegget 191667

Ja sant! Selv om en bare er oppblåst er det rart den blir så stor så fort. Akkurat samme her og,har også et barn fra før. Kanskje derfor magen strekker seg mer når en blir oppblåst!?? Hehe ikke lett skjule nei. Her må vi nok fremskynde å dele nyheten med de nærmeste. Tror kanskje de alt har mistanke, siden jeg er så dårlig og lik blek!
 
Den er nesten like stor liggende på rygg men fikk ikke helt til å ta bilde! Haha! Er større nå enn jeg var 16 uker sist ser jeg på bilder.
 
Den er nesten like stor liggende på rygg men fikk ikke helt til å ta bilde! Haha! Er større nå enn jeg var 16 uker sist ser jeg på bilder.

Hehe, fantastisk! Magen min kom kjempe seint sist husker jeg. Jaja kanskje det "går litt ned igjen" etterhvert! Hvertfall heving på gang her.
 
ImageUploadedByBV Forum1471508882.272927.jpg

Tatt i dag 5+0❤️ ingenting å se enda. Blir spennende å se når magen kommer denne gangen. Syntes ikke før jeg var 17 uker sist :)
 
image.jpeg

7+3 i dag ☺️ Ikke mye som vises annet enn min vanlige mage som nå er mer oppblåst enn til vanlig :rolleyes:
 
Bare tjukk enn så lenge :D

6ccef85975a0df0cfa46b6941d8e1c65.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1473792730.188126.jpg begynner bli vanskelig skjule nå! 10+1! Tror alle rundt meg ser det så nå hopper vi ut i det å forteller

Noen sier og at det er gutt i magen når magen kommer tidlig i svangerskapet! Noen som har erfaring med dette? Er så nysgjerrig at klarer nesten ikke vente på UL
 
Last edited:
Back
Topp