Mage?

Vis vedlegget 268696 Her presser jeg magen så langt inn jeg kan, og jeg har pleid å ha «innovermage» om jeg presset den inn. Så kjenner at den er litt hardere. Ingenting vil sikkert noen si - men for meg er det litt. Er 4 gang jeg er gravid det siste året, så viser sikkert fortere? I fjor var jeg 10+4 da eg mistet, og har sett igjennom bilder fra i fjor at eg fikk veldig tidlig mage. Bildet under er fra i fjor da jeg var 9 uker
Vis vedlegget 268697

Så magen kan komme tidlig ☺️

Jeg hadde samme «kul» sist veldig tidlig :) denne gangen har jeg noen kilo ekstra så vises kun når jeg ligger, og da ser den super skeiv ut
 
Jeg er flat til vanlig, både mage og pupper, så ser det sjøl tydelig allerede (7+3) :joyful: Arbeidsbuksa hang godt på nå og, trengte belte før
 
Fleskemage fra før av så er spent på når og om babymagen kommer.
 
Så fine mager! Jeg begynner også få litt nå. Dvs. klarer ikke holde den inn slik som jeg kunne for noen uker siden, og buksene begynner bli ubehagelig. Bruker kun løse bluser på jobb nå! Er 9+5.
 
Så fine mager!
Jeg har litt mage fra før av, så det blir nok å ta ei stund før det vises, men jeg kjenner det jo på klær osv allerede.. [emoji55]

Om jeg tar på gravidbukse vises det igrunn litt, men den siger bare ned, så jeg tror jeg må dra og prøve i ei strl mindre.. [emoji52]
 
Jeg har også litt mage fra før, men begynner å merke at det er vanskelig å trekke den inn. Uke 7 nå.
 
Første bilde slapper jeg av i magen, men blåser heller ikke opp. Andre bilde prøver jeg å trekke inn så mye jeg klarer. 10+4 på begge bildene.
IMG_4198.jpg
IMG_4199.jpg
 
Det er vanskelig å holde inn magen nå ja, 8 uker. Den er øm og tåler ikke at noe strammer over. Har litt rundt der fra før, så ser vel mest ut som om jeg har kost meg mye i sommer. Spent på om jeg klarer å holde det skjult en mnd til da[emoji5]
 
Magen kom med en gang jeg fikk positiv test:pDet føles i alle fall slik ut! Er i alle fall veldig oppblåst. Men kjenner en kul under navnen, og det kjennes ut som livmor (2. gangsgravid), men den er ikke alltid like enkel å kjenne.. så dersom det er livmor burde den vel være der hele tiden??:cool: 7+6 i dag.
 
Magen kom med en gang jeg fikk positiv test:pDet føles i alle fall slik ut! Er i alle fall veldig oppblåst. Men kjenner en kul under navnen, og det kjennes ut som livmor (2. gangsgravid), men den er ikke alltid like enkel å kjenne.. så dersom det er livmor burde den vel være der hele tiden??:cool: 7+6 i dag.
Jeg er noen uker foran deg da, men jeg kjenner ikke min livmor så godt når jeg ikke har kynnere. Da er magen hard til navelen ca. Helt umulig å holde inn magen nå, selv om jeg har litt ekstra fra før begynner det å bli veldig tydelig at dette ikke bare er spist-godt-i-sommerferien-mage [emoji85] Er heldigvis 12+0 til tirsdag da, så nå går det liksom greit..
 
Jeg er noen uker foran deg da, men jeg kjenner ikke min livmor så godt når jeg ikke har kynnere. Da er magen hard til navelen ca. Helt umulig å holde inn magen nå, selv om jeg har litt ekstra fra før begynner det å bli veldig tydelig at dette ikke bare er spist-godt-i-sommerferien-mage [emoji85] Er heldigvis 12+0 til tirsdag da, så nå går det liksom greit..


Å jeg visste ikke man hadde kynnere så tidlig!:bored: ble helt gal av det sist i uke 35 eller noe. Hadde i perioder en annenhvert minutt...:shifty: ikke alt ved graviditeten man savner merker jeg..
Her kjenner jeg en avgrensning oppover på et vis.. skal på tidlig ultralyd neste uke, er så spent!!:woot:

Ja, da blir det koselig å endelig kunne dele nyhetenxsmile9 men mange merker magen forsvinner litt ved 12 uker. At man ikke er like oppblåst lengre. Slik var det for meg med nr 1.
Gleder meg til 12+0 jeg også! Skal i bryllup når jeg er 11+0 og lurer sånn på om jeg bare skal dele nyheten da.. :nailbiting:
 
Å jeg visste ikke man hadde kynnere så tidlig!:bored: ble helt gal av det sist i uke 35 eller noe. Hadde i perioder en annenhvert minutt...:shifty: ikke alt ved graviditeten man savner merker jeg..
Her kjenner jeg en avgrensning oppover på et vis.. skal på tidlig ultralyd neste uke, er så spent!!:woot:

Ja, da blir det koselig å endelig kunne dele nyhetenxsmile9 men mange merker magen forsvinner litt ved 12 uker. At man ikke er like oppblåst lengre. Slik var det for meg med nr 1.
Gleder meg til 12+0 jeg også! Skal i bryllup når jeg er 11+0 og lurer sånn på om jeg bare skal dele nyheten da.. :nailbiting:

Hvis du velger å fortelle nyheten i et bryllup ville jeg vært forsiktig med å ikke stjele noe av oppmerksomheten. Å gifte seg er stort (for de fleste), og en slik nyhet kan du fortelle etterpå:happy:
 
Back
Topp