Mage?

Millyn

Betatt av forumet
Maiblomstene 2017
Føler på meg at magen har vokst og at andre snart kan legge merke til det, men.. Kan den virkelig vokse så tidlig? Eller er det bare det at jeg vet det er en liten baby der inne, og derfor forestiller meg at det synes godt? Er vel i uke 8.. (er kraftig, og har igjen kilo fra forrige graviditet:rolleyes:)
 
Min ser også større ut, og jeg må gå med vide gensere/skjorter for at ikke folk skal spørre. Men, her er det nok for det meste bare luft foreløpig, er 5+4 :)
 
Livmora øker jo i størrelse og presser innvollene oppover og da står gjerne magen litt ut. Det kan man bli ganske oppblåst av også. Har man noen kilo for mye så tror jeg ikke folk tenker noe dårlig over det. Har man vanligvis helt flat mage og plutselig står den litt ut så er det lettere å bli mistenksom.

Har du bilde?
 
Livmora øker jo i størrelse og presser innvollene oppover og da står gjerne magen litt ut. Det kan man bli ganske oppblåst av også. Har man noen kilo for mye så tror jeg ikke folk tenker noe dårlig over det. Har man vanligvis helt flat mage og plutselig står den litt ut så er det lettere å bli mistenksom.

Har du bilde?

Har ikke "før og etter" bildet
 
Jeg har mage. Livmora går til midt mellom skambeinet og navelen + at jeg er oppblåst så ser ganske gravid ut :knegg: må passe på hva jeg går i ellers ser jeg veldig gravid ut. Er 9+1 idag
 
Jeg ser gravid ut. Har mage. Er 9+6 i dag. 3gangs. Ikke i tvil om hva det ser ut som her. Men livmoren er ikke oppe av bekkenet enda. Har ikke mye kg over det jeg skal heller men tenker livmoren presser alt opp og derfor ser jeg slik ut. 9 år siden siste fødsel. Livmoren kom opp ganske tidlig da, rundt denne tiden, kanskje litt før.
 
Jeg er veldig oppblåst og ser derfor gravid ut. Var på besøk hos bestefar i går, det tok han 5 minutter før han skjønte at jeg var gravid ‍♀️ 8+0 i dag
 
Jeg har vært veldig oppblåst, men det har heldigvis gitt seg nå, nå venter jeg bare på magen :Heartred
 
Om jeg bare er oppblåst eller hva vet jeg ikke, men jeg ser gravid ut. Buksene mine passer ikke lenger, så har bestilt mammabukse og shorts. Er 9+4.
 
Jeg er førstegangs og er 8+5 og kan se en liten bul nederst på magen. Selv om babyen bare er 2cm, er jo livmora på størrelse med en appelsin eller større nå. Og dermed presser ting oppover slik at det blir en liten bul helt nederst på magen! Før kunne jeg trekke magen inn så den ble flat, det kan jeg ikke lengre [emoji12]
 
976ACB1F-9557-4486-8998-ACCF41313CF5.jpeg Her presser jeg magen så langt inn jeg kan, og jeg har pleid å ha «innovermage» om jeg presset den inn. Så kjenner at den er litt hardere. Ingenting vil sikkert noen si - men for meg er det litt. Er 4 gang jeg er gravid det siste året, så viser sikkert fortere? I fjor var jeg 10+4 da eg mistet, og har sett igjennom bilder fra i fjor at eg fikk veldig tidlig mage. Bildet under er fra i fjor da jeg var 9 uker
865C5A19-3E3F-4BF9-94D8-F0F278ECCF12.jpeg

Så magen kan komme tidlig ☺️
 
Å, så deilig at det har gitt seg! Hvor langt er du nå? Håper på det samme om en stund :D

Ja, uke 6 var helt forferdelig mtp oppblåst mage, er heldigvis ikke det nå lengre :p, mye luft, men ikke oppblåst.
Nå er jeg 7 + 2, tipper magen kommer om et par uker, dette er 3 barn så den kommer nok litt før denne gangen. :)

Plutselig kommer magen, det skjer fort :love7
 
Ja, uke 6 var helt forferdelig mtp oppblåst mage, er heldigvis ikke det nå lengre :p, mye luft, men ikke oppblåst.
Nå er jeg 7 + 2, tipper magen kommer om et par uker, dette er 3 barn så den kommer nok litt før denne gangen. :)

Plutselig kommer magen, det skjer fort :love7
Jeg er i slutten av 6 nå, oppblåstheten her er grusom! Da håper jeg det samme skjer meg :happy: Gleder oss heller til en ordentlig mage :Heartred
 
Jeg er i slutten av 6 nå, oppblåstheten her er grusom! Da håper jeg det samme skjer meg :happy: Gleder oss heller til en ordentlig mage :Heartred

Da gir det seg nok snart skal du se :)

Ja, moroa begynner når man får magen :Heartred
 
Føler på meg at magen har vokst og at andre snart kan legge merke til det, men.. Kan den virkelig vokse så tidlig? Eller er det bare det at jeg vet det er en liten baby der inne, og derfor forestiller meg at det synes godt? Er vel i uke 8.. (er kraftig, og har igjen kilo fra forrige graviditet:rolleyes:)

Magen kom i uke 8 her, jeg er ganske slank og dette er kid nr 1! De rundt meg sa det bare var luft, men jeg er nå 11 uker og magen enda større:) sånt er jo helt individuelt, men syns du skal kose deg med magen! Syns fortsatt det er kjedelig når de rundt meg sier jeg bare er oppblåst, for føler at jeg ikke blir anerkjent som gravid hvis du skjønner. Men samboer og jeg koser oss med magen og jeg har lagt bort mye klær som absolutt ikke passer mer:)
 
Vis vedlegget 268696 Her presser jeg magen så langt inn jeg kan, og jeg har pleid å ha «innovermage» om jeg presset den inn. Så kjenner at den er litt hardere. Ingenting vil sikkert noen si - men for meg er det litt. Er 4 gang jeg er gravid det siste året, så viser sikkert fortere? I fjor var jeg 10+4 da eg mistet, og har sett igjennom bilder fra i fjor at eg fikk veldig tidlig mage. Bildet under er fra i fjor da jeg var 9 uker
Vis vedlegget 268697

Så magen kan komme tidlig ☺️


Så fin mage! Hvor langt er du på vei denne gangen? Trist å høre at du har mistet.
 
Back
Topp