Mage

Tinkiwinki

Forelsket i forumet
Liker babyen å ligge på mage?
Hun her er ikke så glad i det. Går maks 2-3 minutter før hun begynner å skrike..
 
Hvis han er mett, relativ ny bleie og blid ligger han rundt 5 min på magen. Etter vi har stått opp har han en god økt på magen. Men jeg må nok jobbe mer med det. Går fort noen dager hvor vi er ute og gjør ting og da blir det ikke nok nakketrening. Kjenner jeg blir litt stresse når jeg ser at babyer på hans alder klarer å løfte nakken litt.
 
Hvis han er mett, relativ ny bleie og blid ligger han rundt 5 min på magen. Etter vi har stått opp har han en god økt på magen. Men jeg må nok jobbe mer med det. Går fort noen dager hvor vi er ute og gjør ting og da blir det ikke nok nakketrening. Kjenner jeg blir litt stresse når jeg ser at babyer på hans alder klarer å løfte nakken litt.
Samme her. Noen dager blir det dårlig med trening.
 
Nei, blir illsint[emoji23] Så jeg ligger i sofaen med henne på brystet, da blir det bedre stemning[emoji6]
 
Frøkna her er ikke glad i å ligge på magen.
Hun ble mye bedre etter å ha fått ordnet en låsning i nakken, men fremdeles ikke fornøyd når hun må ligge litt på magen.
Jeg har også vært alt for dårlig til å følge opp magetrening :sorry: Dagene har gått så fort og jeg har rett og slett glemt det mange ganger.
Har prøvd å ha mer fokus på det nå de siste dagene og lage en rutine på når vi gjør det og har husket det bedre da.:)
 
Han hater det. Blitt litt bedre i det siste, hjelper vist at jeg ligger på gulvet sammen med han (han ligger på ett lammeskinn). Men vi kaller det fortsatt magetortur.
 
Last edited:
Frøkna her er ikke glad i å ligge på magen.
Hun ble mye bedre etter å ha fått ordnet en låsning i nakken, men fremdeles ikke fornøyd når hun må ligge litt på magen.
Jeg har også vært alt for dårlig til å følge opp magetrening :sorry: Dagene har gått så fort og jeg har rett og slett glemt det mange ganger.
Har prøvd å ha mer fokus på det nå de siste dagene og lage en rutine på når vi gjør det og har husket det bedre da.:)

Sikkert lurt å ha en rutine på det :)
 
Ikke spesielt glad i det, men går bedre nå som hun er større og sterkere.
Legger henne oftest på magen når hun er litt sulten, da begynner hun å lete og løfter instinktivt på hodet. Så, når hun har trent litt, får hun pupp som belønning for strevet :)
Gjør dette flere ganger om dagen altså, så det ikke blir så lenge hver gang, vil ikke pine en sulten unge, hehe.
 
Last edited:
Han har nok ikke noe imot det, ingen hyling og spnn, men liker vist best å ligge på ryggen. Så han har lært seg at hvis han løfter hodet høyt og bøyer det til siden så ruller han over på ryggen igjen!
 
Ikke så veldig glad i å ligge på mage nei [emoji28] mye skrik og syting når han må ligge på mage, håper det blir bedre når han blir litt sterkere [emoji4]
 
Har bare prøvd å legge henne på mage 1x og det gikk fint. Virker ikke så naturlig for meg at en baby må «trenes». Tror det kommer av seg selv etterhvert. Hun ligger jo på brystet mitt daglig og løfter hodet der, og det tenker jeg er bra nok. Tviler på at mennesker før i tida har drevet å lagt ungene på magen på gulvet for at de skulle trene...
 
Back
Topp