Mage

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Har dere fått gravid mager nå?

Føler fortsatt at det er mye luft og er oppblåst , så føler den varierer litt :p men kan se det men vet ikke om det baby mage alt sammen :p haha
 
Har dere fått gravid mager nå?

Føler fortsatt at det er mye luft og er oppblåst , så føler den varierer litt :p men kan se det men vet ikke om det baby mage alt sammen :p haha
Ja. Den er mye hardere nå enn den var før. Da var det meste fett ;)
 
Ja, absolutt! Livmoren står til navelen, så er rund og god rundt magen nå. ;)
 
Tja, den er fortsatt myk å ta på når eg sitter.

De på jobb har ikke sett noe ennå/ turt å sagt noe :p
 
Hard og stor mage her. Har høyt sf mål, så veit at det ikke er luft ;)
 
Høyere sfmål en normen her og, var ingen tvil om at dette var babymage, sa jm. :p
Så da kan jeg strutte rundt med magen ute! :D
 
Her er det stoor mage nå :)
 
Her har det blitt veldig synlig at det er gravid jeg er og ikke bare tjukk, de siste to ukene!

Foreløpig er det bare magen som vokser, synes jeg!
 
Min har krympa siden i går :eek: Til gjengjeld har snuppa lagt seg godt bak mot ryggraden og høyre hofte... Så godt liksom :(
 
Her er det stor kulemage! Har vært rund siden uke 14 og bare blitt større og større;)
 
Ja jeg har veldig mage! :) Får mange kommentarer på at jeg er stor ift antall uker.
 
Har absolutt fått mage, og den er hard og står fint opp også når jeg ligger (21+3). Har blitt så synlig at folk nå har begynt å spørre om jeg er gravid (og DET har jeg gleder meg til) :) livmor er rundt navlen et sted nå, er førstegangs.

Renholdsdama på jobb stoppet meg i går med utbruddet "you have baby????" og pekte på magen min med et stort smil. :D
 
Ja fått litt mage nå, noen syns den er stor og andre legger ikke merke til den enda :p ser den veldig godt selv :p
 
Har masse fin mage når jeg ligger. Da buler den ut og er hard og fin. Så reiser jeg meg, så ser jeg bare feit ut igjen og magen er myk. Sykt irriterende :p
 
Her har jeg masse mage ja :p haha... Husker ikke åssen jeg var på dette tidspunket i forrige sv.skap. Men tror jeg var ca lik.. :p

Har fått spørmål i flere uker allerede.. LIker babymage jeg<!!! <3 <3 <3
 
Ja, her har magen også kommet for fullt. Måtte si det til klassen på torsdag. En av elevene i den andre klassen utbrøt "Skal du ha baby?!?!?!" høyt i gangen :p
 
Tror magen må ha vokst ila helga. Kolliderte med døra inn til garderoben på jobb i dag og det gjorde jeg ikke sist uke ;)
 
Back
Topp