Mage alt nå??[emoji43]

Julibaby18

Blir kjent med forumet
Jeg er 6+3 i dag og på søndag så merka jeg at buskene var så trange at de ikke fikk blitt knept igjen [emoji85] og ser at det har kommet litt «mage» . Noen som kjenner seg igjen? Jeg har ei venninne som hadde det sånn med førstemannen sin også[emoji85]
 
Hadde det sånn med første selv, begynte med gravidbukser i uke 7 ;)
 
Blir så glad når jeg leser at jeg ikke er den eneste[emoji85] ble du veldig stor ?

Mener du om jeg fikk mye mage tidlig, eller om jeg ble stor på slutten? Svaret på begge er vel egentlig "nei".. Og for min del så var jeg mest oppblåst i ukene frem mot uke 10, og så roet det seg litt før gravidmagen kom for fullt :) Men gravidbukser kommer jeg nok snart til å flytte inn i :p
 
Med nr 1 hadde jeg mage allerede i uke 6. Ikke sånn veldig synlig, men nok til at jeg sleit med bukser. Nå er jeg i uke 7 med barn nr 4. Og er permanent flyttet inn i joggebukser.
 
Kun oppblåst her altså :) fikk vel antydning til mage rundt uke 14 sist hvis jeg ikke husker feil :)
 
Jaa, har på de mest stretchy buksene og løse toppene jeg finner. Men tror det ligger i at jeg er så oppblåst fremfor noe annet, spesielt etter middag og utover kvelden. Ser 8mnd gravid ut..:wideyed:
 
Trodde ikke det var mulig så tidlig? Livmoren har jo ikke kommet over skambeinet da? :)
 
Jeg er 7+6 i dag og ser mer skinny ut enn jeg noen gang har gjort. :think005 Og jeg er ikke spesielt tynn i utgangspunktet. Mulig det har med lite inntak av mat den siste uken som er årsaken.
 
Jeg begynte med gravidbukser i uke åtte sist. Jeg dropper øverste knappen i buksa nå fordi jeg merker det er trangt. Er nok sikkert vann når det er så tidlig men her dukka magen opp raskt. Sjefen så det rundt uke åtte sist.
 
Back
Topp