Magaaaaad!!!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Her er det lenge siden jeg har vært Hvordan går det med dere?
 
Ja nå var det lenge siden! Her er det full rulle på småttisen. :) Mye sykdom etter barnehagestart, da.

Åasen har dere det?
 
Hær e æ å preggers igjen. Et lite sjokk men d blir fint. Men trur pinade d at d hær blir siste. (Æ har da 3.)
 
Alt bra her også. Koser oss med vesle gutten, som vokser i super fart
 
Vi har det fint :) Han har fått en liten lillesøster som snart er 3 mnd :)
 
Åssen går det med to smårollinger i hus? :)

Det går fint :) Enklest når mannen er hjemme da for lillegutt er litt sjalu og det er ikke så lett å legge babyen ned ennå så det kan fort bli litt mangel på armer.. :) Vi har en gutt på 7 som hjelper til litt og da :)

Hvordan går det med dere?
 
Det går fint :) Enklest når mannen er hjemme da for lillegutt er litt sjalu og det er ikke så lett å legge babyen ned ennå så det kan fort bli litt mangel på armer.. :) Vi har en gutt på 7 som hjelper til litt og da :)

Hvordan går det med dere?

Blir jo en overgang, så ikke så rart at det kan bli litt sjalusi. Håper det går fort over :)

Går fint her. Vært en røff høst med mye sykdom, men nå er alt bedre på den fronten. Veldig deilig. Han elsker barnehagen og vi har det koselig hjemme, så det er herlig :)
 
Her går det fint. Nr to kommer i april eller mai, så det blir akkurat to år mellom :)
 
Stakk tilfeldigvis innom..
Alt vel her også. 2 åringen ble storebror i februar, så vi har nok å holde fingra i om dagene :D
 
Lenge siden sist ja, tror jeg har endret nick siden sist også. Hette nok Lindat sist.. Uansett, nr 2 på vei og gleder meg, selv om jeg ikke ville ha flere etter den jævlige fødselen sist.. :/
 
Back
Topp