Madrass til sprinkelseng?

Ønskebarn2021

Blir kjent med forumet
Driver og kikker på madrasser og er usikker på hvor mye jeg skal legge i madrassen. Hva har dere gått for? Og hvor kjøpte dere den? Var prisen avgjørende?
 
Kjøpte og den blå på Ikea kostet kr 400,- :) hun som jobbet der anbefalte den
 
Vi har også den til storebror [emoji4] Like fin nå etter 2 års bruk!
 
Er det denne til 400,- eller 600,- dere har kjøpt?

bfcbe5896c3805bff515dc5bba449436.png
 
Vi kjøpte en på salg fra Aerosleep. Ganske dyr madrass men regner med han lille skal ha den en stund da sprinkelsenga hans kan gjøres om til juniorseng. I tillegg følger det med en "pustende" overmadrass/madrassbeskytter som er genialt! Er kjempe fornøyd :D

6f16f88af437d206e2b5723f51372242.jpg
 
Har tynn overmadrass og selvfølgelig tisselaken i tillegg
 
Jeg er kjempe fornøyd med denne etter å ha brukt den til førstemann. Jeg kommer til å gå for samme madrass denne gangen også :)
Ahaa så herlig da [emoji108] [emoji16] da blir vel vi også fornøyd [emoji122][emoji1] har kjøpt sprinkelseng som kan ta av den ene siden når han blir større så han kan gå ut selv. Så ville ha en madrass som skal brukes noen år [emoji4]
 
Ahaa så herlig da [emoji108] [emoji16] da blir vel vi også fornøyd [emoji122][emoji1] har kjøpt sprinkelseng som kan ta av den ene siden når han blir større så han kan gå ut selv. Så ville ha en madrass som skal brukes noen år [emoji4]
Jeg er også fornøyd med den madrassen [emoji4] Har også sprinkelseng der man kan fjerne siden, men kommer ikke til å gjøre det. Går rett over til juniorseng når han er ca. 2.5 år [emoji4]
 
Ahaa så herlig da [emoji108] [emoji16] da blir vel vi også fornøyd [emoji122][emoji1] har kjøpt sprinkelseng som kan ta av den ene siden når han blir større så han kan gå ut selv. Så ville ha en madrass som skal brukes noen år [emoji4]
Jeg er også fornøyd med den madrassen [emoji4] Har også sprinkelseng der man kan fjerne siden, men kommer ikke til å gjøre det. Går rett over til juniorseng når han er ca. 2.5 år [emoji4]
 
Kjøpte også den blå fra IKEA til 400 kr, pluss en tynn overmadrass. Tenker å ha tisselakenet imellom madrassen og overmadrassen slik at det ikke blir så klamt til baby :)
 
Vi kjøpte en på salg fra Aerosleep. Ganske dyr madrass men regner med han lille skal ha den en stund da sprinkelsenga hans kan gjøres om til juniorseng. I tillegg følger det med en "pustende" overmadrass/madrassbeskytter som er genialt! Er kjempe fornøyd :D

6f16f88af437d206e2b5723f51372242.jpg
Denne har vi til sengen til datteren vår på 3. Er veldig fornøyd med den. Når lillesøster skal bytte fra bedside crib til sprinkelseng, blir det nok en sånn til henne også :)
 
Back
Topp